понеділок, липня 21, 2008

Фонтан1,Фонтан2, ... ФонтанN

Ці вихідні я провів у роздумах на самоті з океаном :) Думки не описуватиму, бо паперу, тобто інтернет простору, не вистарчить. Між роздумами про життя-буття я вдосталь накупався і трішечки погрівся на сонечку. Сповнений життєвої енергії, я зібрався трішки пописати блог... Точніше, змонтувави відео про фонтани, які я знімав протягом двох попередніх днів в центральній частині міста. Думаю вам сподобається. Головне, щоб вистарчило терпіння на перегляд... бо у мене десь на монтажі 15го фонтану вже терпіння почало обриватися... але я все ж таки довів почату справу до кінця (як завжди :):):)):


P.S. Минулої суботи мене тягнуло до дому до Львова: у нас у родині було весілля мого двоюрідного брата Сергійка та Іванки, яке я, нажаль, бачив лише по відео та фотографіях... (інтернет- це сила!!!). Ой як хотілося попригати в родинному колі. Напевно коли приїду з дружнім візитом до Львова, то попрошу зробити реплей :) для мене :). А покищо лише передаю вітання молодятам та бажаю їм довгого щасливого, здорового, цікавого, багатодітного сімейного життя у достатку та любові.

4 коментарі:

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій!
Багато не думай. Думати шкідливо. Можна всяку дурню собі надумати :-). Краще просто лежати і плювати в океан. А думати на самоті ще небезпечніше, може бути як в анекдоті: одною рукою я тримаю вашу фотографію а другою думаю про вас.
Приїждий в гості до нас - будемо бухати, думати не будемо :-)

Анонім сказав...

У Львові ще такого немає, але потрохи ростемо. По крацній мірі намагаються. Фонтан в центрі зробили, а потім виключили і не кажуть коли запрацює... Може через те що там бомжы милися регулярно. А може все бабло вже витекло :)

Анонім сказав...

не гарно красти чужий контент Андрію. Не запитавши дозволу, та і без активного посилання

Andriy Kit сказав...

Дійсно не гарно. Але я не зрозумів, яке я маю відношення до цього.