середу, червня 10, 2009

Неординарний день.

Писати проте, як добре жити та відпочивати у Канаді думаю немає змісту: всі і так все знають :). Тому останньо не сідав до блогу бо, як кажуть, сало як сало – що тут розповідати :)... І от сьогодні — неординарна подія — щось нове. Я знав, що рано чи пізно це мусить статися...
Сьогодні зранку прийшов на роботу не підозрюючи, що так за годинки дві почне страшно боліти голова. Деталі опускаю, бо це не є важливо. Переговоривши віддалено зі своїм любимим лікарем Яремою у Львові через посередника Ігорчика :), я зрозумів що до вечора дотягну :), а дома ще є ”львівські запаси” ліків. Але не так сталося, як гадалося :(. Ставало не гірше, але для мене це був новий “сценарій” болю... тому, подумавши секунду, вирішив все таки звернутися до медичної установи: страх щодо епідемії свинного грипу переміг. Сталося :(! Я йду у Walk-in clinic (просто класний офіс з 5 кабінетами 2 на 3 метри у кожному з яких лікар) у центрі Ванкувера.
Відкривши двері приймальної мене зустріла класична музика з 32ох зубосяючою дівчинкою з наївним питанням how are you? Напервно її засмутила моя нестандартна відповідь — very bad :). На що вона сказала I see.. запиталася чи я тут вперше і дала заповнити анкету з номером медичної страховки. Чекайте так до 45 хвилин - з радістю сказала вона. Так на 20 хвилині я зауважив, що мені класична музика вже, м"яко кажучи, не подобалася... десь на 40 хвилині мене покликали і я зайшов у кабінет лікаря (2х3). Лікаря там не виявилося. Я просто чекав, чекав... і на 15 хвилині думав вже вийти і запитати чи часом про мене не забули.. і ось зайшов лікар. Я йому постарався розповісти що мене турбує і він а) уважно мене слухав — напевно не міг зрозуміти :); b) поміряв температуру (якийсь такий девайс у вухо на секунду засунув і каже 36.6 все OK); c) послухав легені; d) поміряв тиск; e) подивився вухо\горло. Каже нічого страшного — попий обезболюючий tylenol і якщо за 2 дні не пройде , тоді приходи ще раз. На питання де купити лікарство, сказав «я зараз принесу». З словами - все у вас буде ОК, він дав мені на халяву таблеток на 10 разів і ми попрощалися.

Висновки: 1. Не так вже і страшно ходити до лікаря — зі страху все поясниш в деталях як і де болить :); 2. Не треба робити ілюзії, що тут всюди грає музика в приймальнях. Як мені сказали, я пішов у найкращу Walk-in clinic у Ванкувері. Як правило, це все набагато простіше: простий кабінет в дерев'яному будиночку з одним-двома лікарями, яким треба казати яке направлення і куди тобі виписати (якщо щось більше ніж кашель) та черги до 3-4 годин... Тому узагальнювати не можна нічого - я просто розказав свій досвід. 3. Про компетентність лікаря не говоритиму, бо це не те на що я вчився і, відповідно, що я можу оцінити. Але по людині було видно, що це забезпечена щаслива людина, яка робить свою справу. Не можу пояснити чому, але мені здається він не думає чи виплатять йому зарплату у цьому місяці і не обріжуть премію і чи хтось дасть на руку пару копійок, щоб дотягнути до наступного місяця. Але це вже інша тема. Так само як тема чи вартує сюди їхати лікарям: імігрантам тут стати лікарями - титанічна праця, яка потребує величезних зусиль, часу та грошей. П.С. Респект усім лікарям!

9 коментарів:

Bohdan Mushkevych сказав...

Врешті пост про медицину! розкажи про страхівки?

Анонім сказав...

Привіт Андрій
А я думав у вас як в кіно - томографія голови, аналіз калу, сітківка ока, ДНК...
Бажаю щоб голова ніколи не боліла і взагалі міцного здоровя в тілі та голові!!!
-Володя-

Анонім сказав...

Здоров!

Щоб народити дитину треба 9 місяцяв, щоб народити новий блог -о чудо!!! тільки три... Як казав О.Бендер "Скоро только кошки родятся..." (упс...каламбурчик вийшов).
Андрію, свинним буває фарш, на крайняк котлети, а грип - свинячий, причому ніде в світі не зареєстровано, що він передається Котам.
По друге - в вухо Тобі вставляли не термометр а чіп. Тепер Ти закодірований, і поки коваль не вмре весь Ванкувер може дізнатись...
На рахунок клініки. Всі вони за бугром приблизно однакові і їм би треба було змінити назву з Walk-in на Get-out. Мій досвід з Англії показує, щоб оминути перше чекання в холі потрібно викликати швидку, а далі все по твому тексту.
І ще одне. Бачиш і з хорошого життя може боліти голова. В нас завжди є причина на головний біль - чоловік ввечері пристає, вчора була зарплата - де вона, горілка+ пиво і т.д. Твоя причина напевно є в різкому збільшенні мозку що збагатився великими знаннями. Тому проводь моніторинг обхвату голови зранку і ввечері, записуй, будуй діаграми росту, проводь детальний аналіз, і тоді, тобі дадуть не тільки халявний тайленол, а і піжаму, койку, кімнату.

Не хворій!
Андрій Глуховецький.

Анонім сказав...

"Твоя причина напевно є в різкому збільшенні мозку що збагатився великими знаннями. Тому проводь моніторинг обхвату голови зранку і ввечері, записуй, будуй діаграми росту, проводь детальний аналіз" -

приєднуюсь до вироку консиліуму і даю пораду - зменьшити збагачення знаннями, а натомість збільшити збагачення розвагами і творчістю, зокремі в творенні блогу (тут).

Наприклад, на тему Свинної Грипи.

Вже було поставила хрест на цій адресі, але дай, думаю, перевірю...
живий!

Анонім сказав...

О! Андрій повернувся!!! УРРА! :)

ponka

Irina's photography and beyond сказав...

Ха! Я думала только в Штатах в емердженси сидят часами-) В Канаде, оказывается, тоже...

Не болей! И давай в Калифорнию собирайся в гости-))

Анонім сказав...

Хто не підписався, я не винуватий... Слабак не підписується під своїм коментарем (пункт 4). Хрести на цвинтарі ставлять, а не на блогах, плюс цитати порядні люди використовують з посиланням на АВТОРА!!! Тому - перше попередження, а якщо не прислухаєтесть, то прийдем - килим знімем...
Далі, Свинячий грип - помпка від ровера а не проблема світового масштабу. Хто боїться - камінь на шию і в море; з дев"ятого поверху вниз; Я твою маму(мою тещу) бачити не можу; сама помий посуду - футбол по телевізору... варіантів покінчити життя багато!
Люди!!! Любіть життя і не бакланьте на Кота! Звичайно він не крілик і вистрілювати блоги щодня важко. Але, як на Кота в сметані, і так добре. Адрій, бувай здоровий!

Андрій Глуховецький.

Анонім сказав...

P.S.

В коментарі № -7:
1. Адрій читати як Андрій;
2. Варіантів покінчити життя читати як варіантів покінчити з життям

Андрій Глуховецький.

Анонім сказав...

Прошу не критикувати, бо не буду читати, чіпляєтесь, панімаєш, до слова.

LiveJournal, я звідтам, там нас багацько.

А тут я не панімаю шо та до чого.
Тіко ото Котика здибала, хай здоровий буде.