понеділок, листопада 09, 2009

А час минає.

Будучи сьогодні на роботі, я зауважив, що замучився до кінця робочого дня. Організм потребує реновейшн :) - а це лише понеділок!!! Добре, що у нас тут вихідний день у середу буде: можливо, відісплюся накінець-то. Але трішечки помізкувавши я зрозумів головну причину недомаганія - рівно рік тому я був у відпустці.
Час не минає - час просто летить!!! Тому у голові у мене сьогодні був день спогадів про останні відвідини Львова та зустрічі з родичами та друзями у затишних львівських квартирах, кав'ярнях та ресторанчиках. І чому ж це та Канада так далеко від вул. Сніжної знаходиться? Тому я знову хочу до Львова... З другої сторони, нещодавно я подивився фотографії і прослухав курс як можна за 2-3 тижні відвідати різні куточки Європи і не дуже дорого (1000-2000$). Тому знову хочу в Європу. Ще чув, що добре на Кубі (1000-2000$) та Домініканській республіці (1000-2000$) зараз. Не дивно - хочу і туди. Одним словом... зробивши логічний висновок, я ще трішечки почекаю (так пів року :)) і поїду у відпустку до Австралії (1000000$ - тобто на всі гроші :)).
Доречі перший раз мав досвід відкривання туристичної візи по пошті. Не буду філософствувати, чому Україна не потрапила у групу країн, громадяни яких не потребують візи, чи групу країн, громадяни яких можуть лише послати електронного листа та отримати електронну візу. Це риторичне питання до української влади. Одним словом... Я мав можливість послати документи по пошті. Був приємно вражений, як працює візовий відділ в Австралійському посольстві. По-перше, я прочитав усі вимоги щодо отримання візи. Не побумайте, що погано читаю, але у мене виникло аж три питання. Я задав їх на сайті посольства (електронним запитом тобто). За три дні я отримав вичерпну детальну відповідь. За цей час у мене виникло ще одне бонусне питання. Соромно, звичайно, що пропустив.. Але що робити - пишу знову. Знову за три дні - відповідь з коментарем, якщо я ще щось не розумію - то питай без проблем. Не повірите - питань більше не було. Зібрав усі документи, послав кур'єрською поштою. За 2 дні отримав електронний лист від візового офіцера, що все-таки трішечки помилився (ну це нормально - 10-15% багів на функцію :)). Я відправив не правильний тип кур`єрського конверта, яким мають повернути мені паспорт. Тому офіцер перепитався, чи повернути мені паспорт простим листом (яке входить в оплату розгляду візи), чи я пришлю гарантований (registered) лист. Я прислав registered лист (мені вказали три опції, де тупо вказали поштового оператора та назва сервісу (конверту), який цей оператор надає для пересилки важливих документів в середині країни). Я вибрав Xpresspost™ від СanadaPost, послав і, у загальному, за 8 днів я тримаю свій український паспорт з австралійською візою у ньому.
Узагальнюючи, можу сказати, що по зрівнянню з канадійским посольством, яке ні на що не відповідає, це просто можна сказати - не до порівняння. Цього тижня буду бронювати квитки...

5 коментарів:

Анонім сказав...

Здоров Андрухович!

Виконавши кумівську місію клікання по рекламі, маю тільки одну думку щодо останнього блогу...
Виходячи з запланованої суми витрат на поїздку Ти бронюєш персональне кенгуру! Дорога далека, тому приділи ретельну увагу до вибору сідла - махерове, шерстяне, поролонове.... ну щоб в Австралію помідори цілі привезти!

Бувай здоровий!

Андрій Глуховецький.

Andriy Kit сказав...

Thanks for click :). Napevno stsho taky je u prykazci : Na komu ne zarobysh, jak ne na rodychach ta druzjach :).

Анонім сказав...

Андрій склонився над картою Львова, його неуклонно рвало на родіну :-).
Привіт Андрій :-).
То що по кабаках та квартирах файно горівку пити і заїдати салом ми в курсі. Ти приїжджай веснов - будем бульбу садили. Дамо тобі лопату... розвієшся, відпочинеш, бо то так намаєшся з тими капіталізмом та долярами...
А якщо серейозно то я маю таку теорію що скоро америки і заодно канади та вастралії просто не стане - потоне все під водов, а за тисячу долярів і кілограма бульби не купиш... Центром землі стане Україна. українці вибраним народом, а Львів столиця всесвіту.
Подумай над цим ;-)... Може все-таки вернешся до нас. У нас тут чудєсний воздушниє мєста :-).

Гарного тижня!

Анонім сказав...

то був:
-volodia-

vovsad сказав...

Я розумію шо на носі олімпіада, купа справ і тобі не до блогів і взагалі, але... Ми таки почитаємо про пригоди в Австралії чи самим придумати шось веселе про то шо там було?? :)