суботу, лютого 13, 2010

Олімпійські ігри уже у Ванкувері!

Я не полінувався та встав у 6 годині ранку у цю п'ятницю, щоб зустріти на своєму життєвому шляху олімпійський вогник :). Що помінялося у мiсті за останні кілька днів? УСЕ! Починаючи від того, що добирався до праці замість звичних 28 хвилин, аж цілих 50. Але це дрібниці. Дух олімпіади уже бродить вуличками Ванкуверу: багато вуличних шоу, де усе світиться та мигає :), багато туристів, що кучкуються групами з національними прапорами та олімпійським одягом країни, та 100 метрові черги у магазин the Bay - де можна купити олімпійські сувеніри та одяг. Напередодні я був у цьому магазині.. ну дуже хотілося зустріти вогник з гаслом GO UKRAINE GO та в одязі, який якимось чином показував звідки я родом. Зайшовши на п"ятий поверх магазину, мені зразу кинулася в очі українська форма - вона найкраща разом з російською - яскрава та якісно зроблена. За десять хвилин розглядання, я чув від інших туристів два слова: WOW (це по вигляду )і F..K (по ціні). Форму, думаю, ви бачили, а от Ванкуверські ціни я не полінувався записати та перахувати у $USA (американські долари), додавши попередньо податок: куртка спортивна зимова - 640; штани спортивні зимові - 427; шапочка cпортивна - 32; рукавички горетекс - 32; cпортивний гольф - 267; футболка - 160; рюкзак - 106; сумка спортивна середня - 150. Ціни на аналогічні по якості речі у ДВА рази менші на бренди типу COLUMBIA... Одне , що нас об"єднало з дружнім російським народом -
- так це те, що ціни для олімпійськихречей обох країн однакові. Скажу чесно: якість речей для канадськоїх збірної гірший.. але якість/ціна набагато краща. Тому покищо я без українського костюму..
А далі відео:

та фото.
P.S. Міряв куртку спортивну зимову:



1 коментар:

Анонім сказав...

Привіт Андрій,
Файно виглядаєш. Щічки поправились. Значить все в тебе добре :-).
Куртка може і якісна але на вигляд кака. 640 баків точно не варта.

Був на відкритті?
-Володя-