неділю, вересня 02, 2007

Перший місць у Ванкувері - фінасовий звіт.

Коли я цікавився як там за кордоном (в Канаді чи в Америці) люди живуть, які витрати для новоприбулих імігрантів, то завжди чув загальні відповіді... Можливо мені просто легко вести бухгалтерію, так як трошки знаю компутери :), тому для мене не проблема показати вам цифри. Вони звичайно суб'єктивні: можна було б на чомусь з'економити, чимось пожертвувати... але я їхав сюди не з ціллю заробити грошенятка та повернутися в Україну. Мені і в Україні було не зле. Я їхав спробувати пожити іншим стилем життя, світу побачити, збільшити свій кругозір, набратися досвіду життєвого та професійного... тому я просто стараюся і старатимуся нормально жити. Якщо сподобається, то залишуся тут, ні - чемодан, аеропорт, Україна, рідне місто Львів :)). Отже, цифри наступні для однієї людини:

Коменти:
RENT - Трішечки лякає сума за рент квартири, але це просто плата за 2 місяці 780 + 780 + завдаток 390. Але, думаю на це треба і розраховувати, так як ніхто не здасть апартмент новоприбулому імігранту без кредитної історії просто так за місячну платню. В принципі можна знайти і скромнішу квартиру від 600$.Або жити з кимось...
FURNITURE - так як більшість мебелі я отримав безкоштовно, то з'економив десь 700-900$;
CLOTHES - впринципі не є необхідні витрати, але коли бачиш на розпродажах брендову річ.... важко пройти поруч :). Доречі - то буда помилка купляти щоденні речі в Україні. Тут вони є дешевші, коли знати місця :). А от речі для іміджу - для роботи костюми, взуття екко, окуляри.. - це все в Укпвїні дешевше в 2 рази...
FOOD - їжа тут ЩЕ РАЗ ПІДКРЕСЛЮЮ дуже добра і зовсім не відрізняється від того, що у нас... за виключенням ціни (дорожче) та якості (краща). Без сумніву, можна їсти паперову і не смачну іжу з розрахунку 100-150$ на людину. А сенс? Мати гроші, щоб потім лікуватися...
HOME MAINTENANCE - пральні пороршки, рідина до посуди і т.д. тут без сумніву якість не до зрівняння з Україною... сумно...
ENTERTAINMENT - відпочинок, то субєктивна річ від 0 до 100000.... скільки не жаль собі любимому. Вже писав в попередньому пості про відпочинок...
HYGIENE, HEALTH - ну це звичайно моя слабкість, хто мене знає - вітаміни, зубні пасти щітки, креми... краса потребує жертв :):):)
PHONE - покищо не маю необхідності в мобілці чи наземному телефоні чи платному інтернеті :). скайп то супер :). А мобільний звязок тут дорогий 50$ місяць. Наземний - 20$. Internet - 30$. От і економія :)
SALARY, TAXES - отримав зарплату і заплатив податки... Нажаль не можу поділитися цією інформацією... :):):). Про податки покищо ніц сказати не можу. В кінці року все перераховуватиметься, тоді знатиму все реально.
OTHERS - це можна було б і не тратитися. Наприклад ще одна моя слабість - лотерейки... не дивлячись, що закінчив прикладну математику... але це вже інша історія.
Надіюся, ця інформація комусь та й дійсно стане у пригоді :). Мене цього тижня кілька людей просили написати як я ту Канаду починав... зберуся з духом і часом, та й також напишу з цифрам... Як каже Ющенко, мені немає що приховувати :), бо за мною правда. А чи варта сюди їхати? Це і надалі питання риторичне і кожен має мати свою відповідь. Це як річ в магазині - поміряло 10 людей, а підійшло лише одному... Питання чи варто міряти, кожен має зробити сам. :)

3 коментарі:

Volodia Krupach сказав...

Привіт!
Дякую за звіт :-)!
Так виглядає що вартість життя співставна з Україною (я відкидаю варінт бідування в котрому живе 95% українців).
Траспорт $100. Це на метро? Чи є якісь місячні карточки? Скільки коштує таксі?
А податків не плати!!! Будь вільним, будь українцем!!! Податки це ущемлення свободи совісті і вибору :-)!!!

Анонім сказав...

Андруха!

Звіт за місяць - просто супер. Як кажуть: "Опись, протокол, здал - принял, отпечатки пальцев". Але Ти повинен вдосконалюватись, бо народ цікавить тільки одна графа - SALARY!!!
Працюй, ванкуверський Ющенко!

Андрій Глуховецький.

Andriy Kit сказав...

Траспорт $95 - місячна карточка на автобус, метро(скайтрейн - то таке чудо вагони на рейках, магнітній подушці, 50 метрів над землею... і без водіївю все компутери управляють), та паром між Ванкувером та Північним Ванкувером. Я живу в Барнабі (типу Брюховичі до Львова). Так ось карточка покриває весь міський транспорт в місті та пригородах -сателітах). Якщо тільки у Ванкувері крутитися - тоді карточка 65$. За один раз проїзд 2.25 по місту, або 3.25 з пригородами протягом 1.5 години кататися можна... Таксі в Торонто 3$ km + 5$ посадка. Тут не знаю.