понеділок, жовтня 26, 2009

Пост-простудні нотатки.

За горнятком духм'яного чаю з лимончиком я вирішив зробити дві речі: по-перше, добити остаточно вірусні бацили у моєму тілі, які вже так тиждень не дають мені спокою; по-друге, трішечки оновити мій блог подіями минулого місяця.
Так на початку минулого тижня я почув перші симптоми простуди. Як завжди, подумав, що пронесе :). Нажаль моя думка не матереалізувалася і вже у середу зранку я був у доктора, щоб вияснити чи часом то не свинячий грип :) у мене поселився. Як завджи - я все перебільшую :). А доктор виявився добрий — знову мені виписав tylenol і казав усе пройде. А дальше ніц не памятаю. Жартую. А далі, як завжли :), добрі люди Іра та Олексій, сказали мені кращі методи та засоби лікування і, по-моєму, вже усе у мене ОК сьогодні. Зате вихідні я провів дуже просто дома: читав інтернет, спав та дивився телевізор. Це все не цікаво.
Цікаво було пару тижнів тому: я з друзями їздив на CYPRESS MOUNTAIN - OFFICIAL FREESTYLE SKIING & SNOWBOARD VENUE FOR THE 2010 OLYMPIC WINTER GAMES подивитися як там справи просуваються щодо підготовки до Олімпіяди і чи все готово до нашого зимового відпочинку :). Все ОК! Доречі, цього року я не купляв абонемент на Grouse Mountain так як хочеться пропобувати щось інше. Тому чекайте нові відео :) незабаром. На Cypress ми були у кінці вересня, коли у Ванкувері тепло ще було ходити у сорочці... так от на горі ми витримали лише 10 хвилин... думаю, що проблем зі снігом там не буде точно на момент проведення Олімпіяди! Після інспекції ми поїхали у японський ресторанчик повечеряти. Так просто ми провели вихідний вечір. Наступного тижня було просто паті, потім просто вихідні, а потім - одне мега паті :): Thanksgiving day! Хочеться подякувати Ірині та Олегу, які зорганізували це дійство у своїй оселі, та Саші, Ірі та Стасу - які теж приклалися до свята! Я цього разу схалявив (“приготувавши” вино), чого не можу сказати про дівчат: Саша спекла просто чудову індійку, Іра зробила смачну закуску, а Ірина... це окрема розмова. День перед цим я мав майстер-клас від Ірини по приготуванню бесквітного торту. Я думаю, що усі в курсі, що я непогано готую та печу чізкейки :), але ніколи не думав наскільки це не просто зробити бісквітний торт. Точніше думав, що дуже просто... але почувши лекцію про всі інградієнти і процеси приготування я не зауважив, як пролетіли 3 години... і зрозумів, що я просто дилетант у цій справі. Ну що я можу сказати, кращого бісквіту я ще не їв!!! Я знову пересвідчився, що людина - професіонал у своїй справі — це сила! Згадав, як я просто дивився на фотографії так років 10 тому, коли не знав що таке кольороподіл і глибина кольору 24 біт... про компютери просто мовчу :). Пару фотографій з описаних подій.

Немає коментарів: