четвер, жовтня 01, 2009

Цифри мої, цифри мої.

Пам'ятаю, як по приїзді у Ванкувер, я виставляв на блозі фінансові звіти про мої витрати, які старанно записував. Як кажуть, усе змінюється - тепер я дуже просто закинув це дійство так ще з Нового року... і, що саме цікаве, абсолютно спокійно з цим живу :). Все-таки, трішечки я розлінився у Канаді за два роки. Тепер про цифри. Відомо, що криза накрила світ і багато виробників почало втрачати (то так по телевізору говорять. Не знаю, чи вірити... от давно так за Союзу була газета ПРАВДА. Я памятаю як бабця моя чилата раз ту газету і там якийсь повний брєд був, але вона вірила, так як це ж ПРАВДА надрукувала. але ніхто не думав з простих людей що у ПРАВДІ повна неправда). Не зрозуміло чому, але для людей все з точністю навпаки, - подорожчало. Найбіль це видно на їді - більше ніж у 2 рази. Зразу скажу, що їм я дуже добре. Трішечки змінилися продукти у раціоні - такі, наприклад, як молоко та яйця я почав купляти лише органік (зауважив, що менше з'їдаєш, але наідаєшся). Більше зелені, фруктів.... але готувати я став менше. З транспортом усе зрозуміло - бензин дорогий і ще тисячу причин, чому підняти необхідно. Але 4% це не дуже критично з моєї суб'єктивної думки за 2 роки з тим сервісом, що я тут бачу і маю з чим порівняти. Рент квартири тут міняється просто - кожен рік збільшують на 4 %, якщо у квартирі ніц не міняють, + електрика; мебелі у мене більш ніж достатньо, тому там витрати прямують до нуля. З речима - ще гірша ситуація: вони тяжко зношуються і треба вже лишнє викидати. Відпочинок і спорт та інше - це просто збільшилося коло друзів, подій та паті... :).
От так і виходить, що в загальному вийшло, що витрати на моє проживання тут зросло для мене на 8,41% :).
Р.S. Думаю що тут можна собі ще порахувати, як мінімальний набір на місяць. Філософське питання. Напевно, це телефон мобільний та машина велика та красіва. І перше і друге я собі зажимаю. Не питайте про причини. Внутрішня жаба, яка заставляє тратити це бабло на інше. Не питайте чому. Сам не знаю, а жаба не говорить, тілько дусить. Телефон: проста мобілка, якою користуватися лише на крайняк: 10$ ---> IPhone - і користуватися, як в Україні , ніц собі не відмовляти у розмовах, SMS, ,бачити хто дзвонить і т.д.. Це додатково 80$ (доречі, про мобільний звязок окремий пост напишу). Машина: складно порахувати. Дуже різно від 400$ -... Ну в середньому, це 500-700$, але можу бути не правий. Висновок з наведених цифр робіть собі самі.

7 коментарів:

Bohdan Mushkevych сказав...

інтернет зріс на 40% !!!
поділись лінками!
:)

Анонім сказав...

Ах Андрій,
Коснюмери ми консюмери. Живемо в штучному світі із штучними цінностями і вимірюємо вартість життя штучними одиницями і все це в штучній системі створеній дядьою.
От би рушницю лук чи чи спип і в гори... Але ж в шутчній системі воно комфортниіше. Класик: "Ін амеріка ю хев фуд ту ід енд аре хеппі лайк е манкі он е манкі трі".

Думав про тебе сьогодні. При нагоді задзвони в скайп :-).

Гарної неділі,
Володя

Анонім сказав...

Привіт Андрій!

Глибоко проаналізувавши Твої фінансові витрати можна намалювати таку картину:
На старому дивані, в старих лахах, в захламленій хаті спить ситий, ситий український заробітчанин, розташування якого в кімнаті можна вичислити в темноті - по запаху...
-91,33% - це серйозна заявка. Пора подати в McDonalds пропозицію з введення в дію платних туалетів.

Бачив правда коли коти миються... Вилизують себе язиком... Цікаво було б побачити таке в Твоєму виконанні, АСОБЄННА В ТРУДНОДОСТУПНЫХ МЄСТАХ... хі-хі-хі

Бувай здоровий!
Андрій Глуховецький.

Unknown сказав...

Слухай, то в канадських доларах в місяць? Ніфіга собі. Та шо ж ти там "добре" їж. Мені в тому Нью Йорку на хавчик йде 600 американських гривень в місяць.

Andriy Kit сказав...

Так, у канадських доларах. Зараз курс 1CAN = 0.95USA. А чому дешевше вийшло, сам не знаю. Так вийшло. А щодо Нью Йорку, то це дорожче місто для життя. Маю ковокерыв, які жили в NY. По їх розмовах, там більше роботи за яку платять більші гроші. Тому напевно так і виходить: одна рука даэ, друга забирає і на одне виходить... І ще ,можливо, економиться на тому, що я собі сам готую їсти. Але не з причин економії, а з причин того, що знаю що їм :).

Andriy Kit сказав...

Давно так не сміявся з коментаря кума Андрія Глуховецького! Ось така вона противна правда! От так, куме, і бідуємо тут на чужині. А то всі кажуть доляри там на деревах ростуть, доляри... а ні - пахать тут треба, щоб не спати на старому дивані, ходити в старих лахах в захламленій хаті :) п.с. про свої нетрудові доходи напишу пізніше у блозі.

класний пацан сказав...

яка стабільність! так виглядає що крім їжі витрати сильно не змінилися... або ти став більше істи і скоро виросте велике пузо