неділю, вересня 13, 2009

Ukrainian Day in Vancouver.

У Greater Vancouver Аrea (тобто Ванкувер з містами-сателітами, таким, наприклад , як Burnaby, де я винаймаю житло) проживає біля 80 000 людей з українським коріням :). Не дивлячись на це, лише цього року вперше у місті Ванкувер було проведено День України на офіційному рівні. Ініціатором цього дійства виступила Суспільна Служба Українців Канади. Отримані кошти від Дня України будуть спрямовані на підтримку Паралімпійської збірної України на Зимових Паралімпійських іграх, що пройдуть у Ванкувері у березні 2010 року. Можливість участі української команди паралімпійців в Іграх стримується недостатнім фінансуванням з боку українського уряду. Українська діаспора співпрацює з Національним паралімпійським комітетом, щоб забезпечити місцеве розміщення, транспортування і спеціалізовану підтримку для паралімпійців. Я дав собі слово, що цей сайт буде без політики... тому не буду ставити дурні питання що таке держава, народ, тобто, платники податків, та влада, тобто, менеджери, які розпоряджаються зібраними податками, щоб забезпечити нормальне життя народові та гідно представляти його інтереси у світі. Все це - речі дискусійні. Тому вертаємося до Дня України. Я бачив як це все дійство готувалося і скільки сил та часу пішло на його підготовку. В особі Світлани Комінко (президент Ванкуверського відділення Соціальної Служби Українців Канади) дякую усім, хто приклався до організації такого чудового евенту! За 2 роки, що я у Ванкувері, я перший раз побачив стільки людей на українській забаві (450-500), якісний звук та танці, які треба було розганяти :)! Як памятаю з казок, кажуть, що і я там був, мед-пиво пив, по вусах текло, в рот не потрапляло... У моєму варіанті трішки все інакше було: мед не їм принципово :), пиво заміняю винцем, а вусів не маю. Зате у рот потрапили сало, варенички зі сметанкою та українські сосиски. Нажаль, не мав можливості робити багато фото/відео, але краще хоч пару фото ніж нічого:) та короткий відеозвіт :):

п.с. Добираючись на День України громадським транспортом, я був здивований, як одна старша жіночка мене запитала у скайтрейні чи я часом не в українському національному одязі. На моє здивування вона відповіла просто - я сама з Англії дитиною сюди приїхала... а працювала в молодості з українцями - дуже веселий та доброзичливий народ. Приємно було чути такі слова.
п.с.п.с. Дякую кумам Юрі та Олі за чудову вишивану сорочку!

2 коментарі:

Анонім сказав...

Привіт Андрій!
Сайт без політики... Та початок твого блогу майже передвиборча агітація на вибори президента!!! (Український паспорт ще маєш?)
Дякую Світлані Комінко, дякую Олі і Юрі, дякую мамі і татові, дякую тому, хто придумав слово дякую... шо то сита людина, про всіх пам"ятає!!!
Борщ без м"яса то є зупа, хлоп без вусів то є ду......же інтелігентний чоловік. Одне не вкладається в голові - що це за безвусий Кіт? Тому тобі як щирому по духу УКРАЇНЦЕВІ завдання на наступний місяць - відпустити вуса плаче Україна і чекаємо на фото.
Сосиски, сосиски... Щось склалось в мене враження з побаченого що вам презентували нове блюдо ураїнських політиків. Саме цим вони годують український народ замість виконання своїх обіцянок!!!
(тобі хоч смакувало?)
Смачного!
Дякую!
Бувай здоровий!

Андрій Глуховецький.

Анонім сказав...

Привіт Андрій,
Смуглява україночка з фоток дуже симпатична. Пора задуматись над продовженням українсьького роду в Канаді :-).
А про політичність сайту ти подумай. Під вибори на цьому можна класно заробити. І дивлячись скільки бабла викидають на задурювання мозгів простих рабацях вже навіть зараз - суми там такі що можна буде в канаді років десять не працювати. В тебе я памятаю була фотка з Яценюком - ставлєніком ворожого гамериканського уряду - пиши йому пісьма і постваиш воєнну будку на набережній Ванкувера :-). Для тих хто не в темі - по Львову стоять такі воєнні палоточки де вам розкажуть про месію пана Яценюка :-).
Андрій, бажаю щоб політика тебе не турбувала і ти її також :-)!
-Володя-