четвер, вересня 03, 2009

Закриття літа.

Як не сумно, але літо закінчилося. Найбільш це відчули дітки в Україні, які пішли до школи. Доречі, у Канаді до школи дітки йдуть після дня трудящих (Labor Day). Цього року це буде 7 вересня. Я відчув закінчення літа по останньому купанню в океані: уже холодно. Тепер я пробую позбиратися до купи і закрити усі літні дири: тобто виставити фотографії у інтернет, до яких не доходили руки. Доречі сьогодні мій день пройшов у зовсім інших роздумах, тему до яких мені підкинула ранкова преса процитувавши когось з відомих "Гроші це є не найважливіша річ на світі. Це є любов. На щастя, я люблю гроші!" та детально роз'яснивши, що і як можна з'економити живучи одному і бути при цьому гаппі. Я був вражений, бо перший раз тут побачив анти-пропаганду сімейного типу життя... Мені здається, що я сміло можу сказати, що цей лозунг є ні достатньою, ні необхідною умовою: є як бідні одинокі так і багаті сімейні. Як на мене, є ще такі речі як здоров'я, удача, діти, друзі, улюблена справа і т. д. які хотілося б мати як кожному індивідуму зокрема та і сім'ї у цілому також. Доречі ще раз про гроші :). Я на днях чув, що тут викладачі мільйони заробляють. Хотів перевірити цю останню новину і знайшов простенький сайт, де середні погодинні оплати по спеціальностях виставили. Подивіться, кому цікаво. Не забувайте, що це лише зарплата, з якої не зняли податки :) та обов'яязкові відрахування. Ну і повертаючись до обіцяного - загублені фото. P.S. Довго тішився від останнього коментаря Андрія Груховецького. Доречі, саме його коментар надихнув на сьогоднішю брєднятину.

3 коментарі:

Анонім сказав...

Андрій,

Тіко любов врятує світ :-). Гроші то не є предмет здорової любві, а якесь збочення типу фетишизму.
Головне мабуть баланс у всьому і у любві і в грошах. А ще краще коли і того і того багато!
-Володя-

Анонім сказав...

Здоров Андрій!!!
Якщо ти зачепив 1 вересня, то я тим самим по тому ж місці.
Урок 1.
За останній твій твір- за зміст - три, за орфографію - два!!! В будь-якому словнику ти знайдеш, що я - ГЛУХОВЕЦЬКИЙ!!! А не знайдеш, то пора і так пам"ятати.
Урок 2.
Не знав як похвалитися зарплатою, а тут бац - 1 вересня. Викладачі, мільйони, тьорки-качки... Сайт спеціальний знайшов. Як тобі не соромно, навіть канадські педагоги заробляють значно менше ніж Computer and Info Systems Manager...
Урок 3.
Фізкультура. Зимно в океані? Це брак адреналіну. Бехерувкою його не набереш. А пляшечка 0,5-0,7 горілочки і хоч лід головою рубати як славнозвісний криголам "ЛЕНІН" (думаю ще пам"ятаєш).


Бувай здоровий!
Андрій ГЛуховецький.

Andriy Kit сказав...

Сорі Андрійко! Не мінятиму Груховецького у пості, бо буде не зрозуміло комент. Але усі уже у курсі що ти ГЛУХОВЕЦЬКИЙ!