середу, жовтня 03, 2007

Фінансовий звіт за другий місяць життя в Канаді.

Можу спати спокійно... Не минуло і чотирьох годин, як я підбив свій бюджет за минулий місяць і в мене все зійшлося :). Трішки важко стало вести бухгалтерію, так як дали мені кредитну картку... плутаюся де “+ “де “—“ в розрахунках ставити. Але вже, по-моєму, освоїв ази обліку кредитної історії... тим більще, що все є он лайн в банку...Не знаю, чи ще комусь цікава ця інформація, але вирішив цього місяця такаж виставити її в блог. Наступного місяця вже напевно не писатиму — бо це вже буде рутина. Отже, цифрі наступні:


Коменти:
RENT — Не подумайте, що халява :). Хто не памятає, я просто минулого місяця заплатив за 2 місяці наперед. Але цифра 780-800 місяць все ж таки засмучує... Але то таке.. Ну дуже велика квартира для одного скромного хлопця :). Треба собі завести якусь тваринку...Наприклад - козу. І, як каже якась народна мудрість, за місяць — два виставити її за двері. Тоді почуєш, як добре без кози і так багато місця навкруги... а потім другу козу... :):):). Ой, я забув що я кіт...
FURNITURE - немає потреби щось купляти ще.. покищо. Можливо теелвізор куплю наступного місяця... але компа з інтернетом вистачає. Покищо :).
CLOTHES — не можу втриматися від зрубних покупок... попав на розпродажу взуття і не втримався — купив не ECCO :) - а новий мій улюблений бренд - http://www.merrell.com/ - якість така ж, але ціна дешевша. Ну і пару інших халявних речей не пропустив :).
FOOD — витрати такі ж як минулого місяця, але реально став більше їсти — і вишуканіше... просто вже трішки орієнтуюся що де і за скільки
HOME MAINTENANCE — но комент.
ENTERTAINMENT — відпочивав не менше цього місяця. Деталі про останні 2 тижні напишу на вихідних.
HYGIENE, HEALTH — ніц не помінялося - вітаміни, зубні пасти щітки, креми... краса потребує жертв :):):) стрижка 16$, хто не в курсі.
PHONE — подумую про SKYPE Pro з наступного місяця. Покищо лише кредит на скайпі для екстрених випадків..
OTHERS — просто тратився на речі, які мені хотілося — купив фотоапа :).
Все, йду спокійно спати...

3 коментарі:

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій,
Звичайно нам цікаво скільки і на що ти тратиш. Але було б набагато цікавіше якщо б була інформація скільки ти заробляєш :-). Жартую! Я і так знаю що ти скоро станеш мільйонером :-)!
Спи спокійно :-)!

Анонім сказав...

Привіт Андрій!
Тривожить попередній комент. Закінчення веселе, оптимістичне (добре, що без "І нехай земля тобі буде пухом...").
Далі. Все таки щось Тебе світ навчив, і Ти починаєш розуміти де є файне а де туфта. Merrell дійсно супер.
Бувай здоровий!
Андрій Глуховецький.

Анонім сказав...

Добрий вечір!Вас турбує Львівська податкова!,значить так.............не скинеш де є розпродаж взуттє!?;) а кійко стоїть "Спати СПОКІЙНО" у ванкувері?