неділю, жовтня 14, 2007

Події тижня.

Цей тиждень пролетів швидко, так як робочих днів було лише чотири. Але не дивлячись на це, я був замучений в кінці тижня. Причина проста — фізичне знесилля :). Точніше відсутність фізичних навантажень. Як результат, я мав не зрозуміло який приступ 2 тижні тому. Хто ще не знає, 5 числа я спокійно їхав на роботу... аж раптом мені потемніло в очах і чую, що серце випригує і не можу дихати... (знову забув як дихати!!!! :(:(:(). Все, що витиснув з себе, це сказати тіточці, біля якої стояв у метро: ХЕЛП МЕ ПЛІЗ та взяти її руку та прикласти до свого серця... Вона мені зразу дала місце і вже хотіла швидку викликати на найближчу станцію метро... як вмів пояснив, що в мене таке буває та не треба швидкої, лише місце, щоб сісти і розслабитися. Так як медичної страховки місцевої ще не маю, то сам виклик швидкої (по-моєму біля 250$-500$) може стати причиною серцевого нападу :). Хоча маю страховку з Онтаріо. Саме цікаве, що так числа 4го, я скурпульозно почав вивчати медичну систему Канади, так як кожна провінція тут, це як окрема держава, і має свої нюанси. В Онтаріо (там є славне місто Торонто :)) медицина безкоштовна і вступає в дію після 3ох місяців перебування в провінції, в Брітіш Каламбія — ти мусиш платити так званий monthly premium — тобто страховий мінімум 54 $ в місяць на людину, а далі гнучка система знижок коли є сім'я, діти, річний дохід. Кому цікаві деталі, дивіться тут. Ця належність до Медичного Сервіс Плану є обовязковою для жителів Брітіш Каламбія і вступає в дію після 6 місяців перебування у Брітіш Каламбія. Тому, коли кажуть, що медицина на халяву в Канаді — це відносно. В Онтаріо при сплаті податку в кінці року, сума на медицину включається в податки, а в Брітіш Каламбія - то окрема парафія :). Тому і виходить, що податки брітіш колумбійці платять менше... але це не так. Не дивлячись на це та подивившись на стан медицини в Америці (фільм Sicko by Michael Moore — автор Fahrenheit 9/11), я все таки впевнений, що тут медицина БЕЗКОШТОВНА (при середній зарплаті канадійця 40000$/рік — заплатити 600$ на підтримку медицини тобто 1.5% від зарплати то не є так і багато). Не знаю на скільки ця медицина якісна, і дай Боже, щоб подовше не доводилося відчути це не власній шкурі. Бо думки і розповіді чув діаметрально протилежні, а істина десь, як завжди, по середині. Бачив лише одне, що швидка тут їздить дійсно швидко і забезпечення її явно на порядки вище українських швидких. Я мовчу про життя ЛІКАРЯ тут і про його соціальний/матеріальний статус. Не до порівняння...
Щодо мого інциденту — це все просто пояснити. Сидяча робота і не загорами геморой, простатит, імпотенція ну, і як фінал — інфаркт або інсульт. Картина не втішна і надо шота рєшать :). І те, що в мене в спині нерв защемило — це дзвіночок, що я вже на стартовій прямій цього невтішного прогнозу :) здобутків сидячої роботи. Вихід простий — добре харчування, мінімум нервових переживань та активний спосіб життя!
Почнемо з першого — харчування. Без сумніву, що перевершити мою маму в приготуванні їжі, це є не реально :). Моя бабця також, ще в радянські часи, завжди щось придумувала, щоб здивувати оточення при скудному виборі продуктів на ринку. Але її маково-горіхово-ромові торти я памятаю добре до сьогодні. Це була просто смакота, яку не можу ні з чим порівняти і до тепер... Я згадав мультфільм Ratatouille (2007). Коли я його дивився в кінотеатрі там була сцена, коли ревізор попробував творіння кухаря-мишки і в нього в мить згадалося дитинство, як мама приготувала якусь його любиму страву... скажу чесно, що в мене пішли мурашки по шкірі і сльози на очах. Я зразу згадав, як мама колись заставляла мене їсти і казала, колись згадуватимеш і думатимеш, який був дурний ... вже згадую. Але, як то кажуть немає нічого поганого, щоб на доре не вийшло. Мамина та бабціна школа залишили слід :). Цей тиждень я просто фотографував те, що собі приготовував їсти. На снідакок в мене стандартно: пластівці кукурудзяні + курага , банан, ізюм, мускатний горіх, грецький горіх + молоко або сік. А на обіди вечері було наступне... і, як кажуть, дівчата!!! де дивилися ваші очі :):):) - такий талант не розгледіли — дивіться тепер в інтернеті :) мої кулінарні творіння. А ще я вмію багато чого :), перелічувати довго... одним словом, такий бриліянт пропадає... Ладно все про себе та про себе. Знаю, що треба скромнішим бути.... але не виходить.
Минулого тижня я також відвідав з дружнім візитом японський ресторан. Олег десь знайшов цей заклад і запропонував мені з'їздити. Ми там і повечеряли. Було дуууууже смачно і не дорого. Одна з фотографій є з цього ресторану — а не з мого домашнього столу :). Можливо треба буде попробувати що смачного їдять інші нації — тобто походити по різним національним ресторанчикам. Мезину та супрастіну в мену багато :), а розширити свій кулінарний кругозір лишнім не буде :).
Нерви — нерви... легко говорити: не переймайся, не хвилюйся, не переживай. Напевно це, все таки, залежить від кожної особистості і це закладено на генному рівні як вижити в цьому світі кожному індивідуму. Згадую серіал IT Crowd. Там є ціла серія присвячена стресу... Просто абалдєнний фільм. Рекомендую подивитися. Стрес, як рукою знімає. Але в загальному напевно немає однозначного рішення. Коли організм чує, що все — приїхали, тоді і включаються тормозні реакції — пофігізм, просте “забивання” на все і так далі. Кожному своє.
На рахунок активного способу життя. Це у нас родине :). В мене так активності на десятьох, але не має де тратити :). Я вже писав на рахунок спорт комплексів тут. Не минуло і ще одного місяця, але все одне Євроспорт у Львові на першому місці по чистоті та сервісу у моєму суб'єктивному рейтингу. Сьогодні є неділя. І в мене найбільша проблема — де подітися і як провести вільний час. Бо завжли є спокуса проспати цілий день. Але я не піддався спокусі у цей раз... Ще в суботу після прибирання квартири (такий собі лайт фітнес :)) я вирішив піти на розвідку у спорткомплекси у найближчому радіусі 10 км. По гуглу нагуглив 15 лінків але так як мені Олег показав один з комплексів біля тогрового центру Metropolis, то я в нього і вирішив піти і не шукати пригод собі на голову. Скажу зразу — не дойшов. Так, як зробив стратегічну помилку: я пішов не навпростець, як співає наш Поплавський, а через торговий центр. Так і пролетіло 2 години. В результаті, крім ecco я знайшов ще одну файну фірму — Columbia :). А яке в них взуття виявилося файним і чомусь дешевим... як кажуть взула та забула... в мене так і вийшло. І вже потім мозок та здоровий глузд казали, що в мене повна хата ecco (а вони як ковзани — важко зношуються) та не потрібно мені ще одну пару осіннього взуття, навіть такого красивого, як я взув пару хвилин тому... хоча і ціна по-моєму OK як на халяву — 80$. З цією думкою я проспався, і ранком всетаки душа ще хотіла нового взуття на халяву... Сьогодні я вернувся в магазин і побачив це взуття знову... все сподобалося... ціна не сподобалася 135$. Вчора якась потвора не не своє місце поставила.. ніякої знижки немає :(. Думаю за 135$ завжди встигну купити. З таким настроєм я дійшов до басейну. Тобто рекреаційного центру: басейни (один дитячий, один дорослий), сауна, джакузі, тренажерний зал. За вхід платиш $5.10 + 2x0.25$ (роздягалка в басейні і тренажерній частині комплексу). Щодо роздягалок — то єврейська система 40+40 = рубль 40 тут працює на ура. В роздягалці ти кидаєш 25 центів кожен раз, коли закриваєш свою камеру схову. От, наприклад, забув мило — давай ще 25 центів! От так і тренується організованість мас :). Щодо мас. В більшості це китайці. Такі кумедні — вcі такі задоволені життям, радуються всім дрібницям та так захоплено один одному щось завжли говорять... це плюс - настрій підмімає. Що їх багато — це мінус :) і настрій просто.... В комплексі я провисів 4.5 години — зал (перший раз після Торонто, майже не плавав бо китайці... дивись вище :) + сауна та джакузі...). Так день і пролетів :). А зараз був весь в хорошому настрої та натхненні для написання цього блогу, п'ючи китайський ароматний чай та заїдаючи німецьким печивом.

P.S. У моїх друзів Андрія та Іринки Бідочків цього тижня народився хлопчик з чим і вітаю їх від щирого серця! Здоров'я, Достатку, Удачі та Божого Благословення для нового жителя Землі!!!

P.S.P.S. Місяць жовтень - традиційно червоний у моєму записнику. Я вже пропустив річниці весілля кумів Ігора та Іринки Новосадів, Юри та Олі Токарів, день Народження похресниці Христинки, а попереду ще так з 10 екшинів, які я пропущу... Це дійсно САМЕ ВАЖЧЕ, чим треба жертвувати прийнявши рішення бути в іміграції. Але моя любов до всіх моїх рідних/друзів не має кордонів!!! З цим і живу. Здоров'я, Достатку, Удачі та Божого Благословення усім моїм любимим людям на Землі!!!!

4 коментарі:

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій!
До доброго харчування, мінімум нервових переживань та активного способу життя я б додав ще максимум сексу :-). І обов'язковр фотографуй та виставляй - ми з радістю оцінимо та прокоментуємо :-)!

Успіхів!

Анонім сказав...

+1 І не кремпуйся - виставляй все від приготування до фіналу :).
А взагалі при такому меню і режимі харчування тобі треба як мінімум вантажником працювати :). Так що фізичні навантаження тобі потрібні вдень і вночі :) - тоді і нервуватися не будеш (не залишиться на це ні сил, ні часу).
І ще - не бійся китайців, вони добрі (консультації бери у родини Панасюк), сам бачиш як вони радіють життю. А щоб їх було менше, тобі треба збільшувати кількість українців - все в твоїх руках (вірніше те, що зараз в твоїх руках краще б сприяло півищенню народжуваності серед української діаспори :).
Тримайся!
P.S. Дякую за привітання.

Анонім сказав...

Андруха!
При Твоїх технічних та кулінарних можливостях пропоную Тобі проводити конкурс уважних. Для того, фотографуєш залишки шедеврів (забудь про тарілки тільки унітаз), тупо випадково втикаєш таблички з номерами у все, що вийшло до і після (смотри не перепутай, Кутузов!), виставляєш в інтернет. За помірну плату участі в конкурсі ти швидко станеш багатим.
Бувай здоровий,
Андрій Глуховецький.

Р.S. Патент в мене недорогий...

Natalis сказав...

Привіт, Андрій!
— Да, был бы у меня такой Кіт, я, может, и не женился бы никогда.(Трое из Простоквашино)
Переглядаючи фото шедеврів не втримався від коментаря )