неділю, січня 20, 2008

Релаксний тиждень :).

Давно мене не чіплялася така солодка хвороба як ЛІНЬ. Денний графік в мене був простий: робота... а після роботи я просто валявся у ліжку, слухаючи релаксну музику та дивлячись художні фільми... і так цілий тиждень... нічого не вчився, нічим не переймався (сорі, перейнявся бійкою українських політиків :)), ніц не робив... самому аж соромно за “бєзцельно” прожитий тиждень, але не можу себе перебороти: хвороба прогресує :). Напевно, як кожна батарейка, я використав свій запас енергії і розрядився і тепер я на стадії підзарядки :). Маю одну проблему, яку ніяк не можу зібратися вирішити: купити собі лижі, тобто халявні користувані лижі 20-35$ (лижі + лижні чоботи). Нові купити не проблема: комплект коштує від 800-2500$. Будуть лижі, тоді буде стимул щовихідних їздити кататися на гiрку Grosse Montain, яка в годині їзди від моєї квартири на громадському транспорті. Не можу згадати, які ще проблеми цього тижня були до вирішення... по-моєму ніяких. От і добре, що все так добре :). З наступного тижня знову почну читати пресу, щоб бути в курсі новин та цікавої статистики, якою буду з вами ділитися.

П.С. Насторожує халявність написання моїх останніх 2-3 постів... чи то муза покинула, чи то лінь перемагає... чи то я той во - канадізуюся :).

3 коментарі:

vovsad сказав...

А той во во, снігу маєте певно багато? - В нас, курва, дощ паде і +9... Хіба на клійоньці по багнюці можна покататися... :)

Анонім сказав...

Шось то ми нагадує - отак-во після праці лягаєш і тіко дивишсі в ту нотубуку, і ніц сі не хоче робити...

та.. жисть на заході троха релаксує чоловіка. тра сі женити ;)

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій!
Тепер то так називається "Художні фільми" ;-)???
Згадав старий анекдот і не можу стриматись щоб не поділитись:
- Зловив Герасим золоту рибку і тепер в нього є корова, груди і лижні палки :-)

Поклікав по сайту гірки - опять хочу в Ванкувер!!! Андрій, не забувай про мене!!! Цілую, скчаю і т.д. :-)!