неділю, січня 27, 2008

Тиждень в мене видався вдалим :).

Так як лижний комбінезон я купив ще тиждень тому, то можна було б зробити висновок, що я серйозно настроєний покорити лижні траси Ванкуверщини... До реалізації моїх наполеонівських планів не вистарчало дрібниці - лижнього спорядження. Я вже писав раніше, що за великі гроші купити його не проблема і будь-хто може, а от на халяву ... Ну халяви просто не буває... я витратив 2 вихідні дні, щоб все-таки купити те, що я хочу і всього за 21.5$ (лижі 5$, палиці -1,5$, чоботи — 15$) в одному з магазинів типу планета суперсекондхенд :). Я розумію природнє питання: чому ж такі дорогі чоботи!!! Відповідаю: тому що мені совість не позволила заплатити менше. Просто на взутті не було ціни і я, з жалібними очима та невпевненою англійською :), запитався скільки? Мені відповіли, що ми — доброчинна організація, яка помагає бідним купляти життєво необхідні речі (в моєму варіанті лижі...) за символічну ціну, а кошти направляються на їжу ще біднішим... Я думаю, ну косити я канєшна можу, але не на стільки ж. І, так як в мене в гаманці було всього +-20 дойлярів (не переживайте - решта на кредитках :) та банківських рахунках), то я вирішив за лижі дати 15 :). Не знаю чи це виглядає логічно, але настрій в мене піднявся після цього екшину “доброчинності” з моєї сторони і я вирішив його закріпити: купив собі літрову пляшечку мартіні (13$) та хорошого французького вина (750ml-22$). От такі в мене контрасти. Але результат досягнуто і наступних вихідних я піду кататися на лижах!!! Бай зе вей, зразу хочу засмутити скептиків, які думають, що якість лижнього спорядження погана. Як не дивно, ніц йому не бракує, хіба що не патнове... думаю, коли добре кататимуся на лижах, то куплю собі пантове... а зараз і це мені виглядає не гірше, ніж я брав на прокаті у Львові...

Я вернувся до перечитування місцевих газет. Знову вразило в газетах те, що купа насильства навкруги: стріляють, грабуть, обдурюють на кожному кроці... От і думаю: піддатлива людина просто з дому не виходитиме, базуючись на подану інформацію. Задав собі питання чому так раптово стало багато кримінальної хроніки? Відповідь не заставила мене довго на себе чекати.... ті ж газети під кінець тижня виступали з пропозицією збільшити видатки місцевого бюджету на міліцію у поточному році, бо в 2007 році виявилося мало потратили. Як подивився на видатковий бюджет Ванкувера 2007, то просто ... вирішив вам його написати, щоб не коментувати (в мільйонах доларів): Бюджет міста — 848(100%) з яких: міліція — 179 (21%); упорядкування парків — 91(11%); пожежна служба — 80(9.5%); вода — 74 (8.7%); каналізація — 71(8.3%); сміття — 35 (4%); бібліотеки — 34 (4%) інше — 284 (35.5%). Цікаві ріоритети витрат одним словом.

Ще одна річ, що мені впала в око :): запаси картоплі у світі. Вразило те, що Україна 5та у світі після Китаю, Росії, Індії та Америки по вирощуванню, а от по перебці (типу на чіпси :)) її не згадують у лідируючих позиціях. Висновок — все бабло за кордоном робиться і до України вертається у вигляді чіпсів лейс :).

А більше не має що і писати, басейн, зал, сауна....

П.С. Я з жахом зауважую, що я і далі не знаю англійської мови... почав слухати аудіокниги... ніц не розумію, що там говорять. Напевно запишуся на курси і буду вивчати, вивчати та ще раз вивчати... Або, коли не буде вибору, почну рух за надання українській статусу третьої державної.

4 коментарі:

Анонім сказав...

Молодець!
Даєш українську державною мовою Канади! Ми приїдемо і тебе підтримаємо :). Можна буде організувати Майдан або перекрити пару міжнародних трас :)
Тільки не спивайся передчасно...

Volodia Krupach сказав...

Привіт!
Лижні палки це круто. Якщо раптом не буде снігу то можна вдіти цю всю хренотєнь, розірвати подушку із піря і поставити вентилятор так щоб він видував піря, а ти стаєш навпроти і робиш ритмінчі рухи палками і емітуєш повороти - а сніг тобі в очі, тобто в лижні окуляри.
Будеш кататись - пофоткай і вистав!

ПА!!

Taras Vilkohvyy сказав...

"лижі 5$, палиці -1,5$" - це шо тобі за палиці ще доплатили :).

Анонім сказав...

Andrzeju, dobrze że dałeś takie duże fonty, bo teraz mogę czytać Twojego bloga. Pozdrowienia z Polski!!!
Edi