понеділок, лютого 11, 2008

Про лижі :)

Дякуючи родині Барабахів, я, все-таки, вибрався на лижі у минулу суботу. Погода була не найкраща: у місті моросив дощик, а у горах був густий туман... Проте це, все одно, не впливало на мій настій :), бо три тижні підготовки до катання і бажання просто кататися на лижах :)... байдуже дріб'язкові деталі. Приїхавши на гору і вийшовши з машини, до нас підійшли хлопці, які запропонували купити квиток на денне катання всього за 15$ (~50% ціни) :) - ось і перша подія, що не могла не підняти настрій. Далі все просто: один пропускний пункт у підніжжя гори, де сканується білет, пройшовши який ти піднімаєшся на гору за допомогою RedSkyryde. А далі всі гірки у твоєму розпорядженні скільки хочеш часу до 10 вечора. Це все зручно видно на мапі гірських трас. Зразу скажу, що як продвинутий початківець, я спочатку покатався з дітками на супер трасі Paradise (50-100 метровій гірці :)), а потім, відчувши впевненість у ногах, пішов на трасу The Cut - шириною так 100-120 метрів, з середнім нахилом і довжиною 1500 m. Мені було не складно, весело і безпечно :). Каталися ми годинки так півтори... Під кінець, по-незвичці, ноги вже не тримали лижню :)... Щодо підйомника, то це були крісла на 4 людей, на які сідаєш на ходу. Напевно таке ж є тепер у Буковелі (the best winter resort in Ukraine). Черги на підйомник великої не було: 4-5 хвилин. Будучи об'єктивним скажу, що це скоріше виняток — коли дуже добра погода, тоді буває і до 40 хвилин чекати приходиться. Я отримав море задоволення. Хоча кажуть, що я 20% всієї краси бачив за недоброї погоди... Я, впринципі, уявляю, що це за краса: літом я тут був, якщо памятаєте, з дружнім візитом я відвідував медведиків гризлі. Зараз їх не має, бо сплять напевно :). Тепер головне — реальна ціна на екшин. За тиждень можна буде купити річний абонемент за 240$, який діє до кінця цього сезону і весь наступний. А один день коштує $32.95. Хоча дивлюся на сайті і бачу, що ціни там вищі... не знаю, чому невідповідність така. Думаю, що буду ходити кататися на лижах +- щотижня, можливо навіть після роботи :)... На рахунок лиж, то без сумніву, що curve лижі кращі :). Куплю собі в кінці сезону на розпродажах... а взуття — просто супер. Одним словом, я задоволений :) собою, і тим як я провів суботу. Правда у неділю та сьогодні всі м'язи спини болять...

P.S. Про нерухомість не маю сили писати.. знову на тиждень відтягну :).

P.S. P.S. Я розумію, що це не є по темі, але це я довго сміявся.... Респект уряду Канади, який так промоутить свою країну на всі сторони, що люди в далекій Кенії мріють сюди попасти за будь-яких умов... Якщо не при житті то хоча б...


1 коментар:

Volodia Krupach сказав...

Привіт!
Супер що ти покатався :-)!
Будеш мати фотки із гір виклади - цікаво як воно в Канаді.
В нас бацила грипу косить всіх підряд. Кажуть якийсь гандураська така бацила і мене скосило також.

Будь здоров і не хворій!