неділю, лютого 17, 2008

І знову лижі :).

Напевно вже стає нецікаво читати мою брєднятину :), бо я починаю повторятися. Цей тиждень був буденний: робота, хата, робота, хата + сауна/басейн/зал. Напевно не вартує писати, що знову їздив на лижі :), але, будучи об'єктивним, скажу що я минулого разу увів васв оману на рахунок цін на катання :). Цього разу халява не пройшла — за денний абонемент заплатив $49.35 (30+ - тоді, коли після 16.00), але отримане задоволення вартує цього. Це інше питання, що пройшовши з оплаченим квитком я побачив хлопців, що знову пропонували білетики по $15... Як кажуть, трудно, хоча звичайно халява і в Канаді є халява і, безумовно, її хочеться завжди. Зате на наступний тиждень вже домовилися з хлоцями наперед :). Щодо катання, то я росту - катався вже на складніших трасах (на мапі попереднього поста - синього кольору біля траси The Cut). Але коли прийшов спочатку і подивився на The Cut без туману, то не повір, що минулого тижня просто так собі тут катався... Не мине року і буду кататися на трасах типу експерт :). Можна ставити діагноз - підципив вірус лижника :).

Моє нецікаве відео — включив камеру перед собою, коли спускався вниз:

частина друга:

і ще одне відео приблизно 4.5 хвилини — підйом на кріслах.. просто зняв усю трасу :):

Пару фоток

Це все було в суботу... А в неділю я відсипався до обіду, пообідав... І - як кажуть, добре їсти, файно спати, Бог здоров'я мусить дати... :) - наповнений здоров'ям, я просто пішов прогулявся райончиком - 10 градусів тепла, свіже повітря... і сонце!!! просто супер, про що не скажеш за вчора...

Ось і все на сьогодні... Можливо наступного тижня буде щось цікавіше :).

3 коментарі:

Bohdan Mushkevych сказав...

Ідея з відеокатанням сподобалась.
Коли можна чекати наступних частин -відео-? наприклад: Відео-скайтрейн, Відео-робота, Відео-білки. Доречі стосовно білок, єнотів і медстрахувань...

Чекаємо посту про самогоноваріння в Канаді, про страхування, про білок і єнотів в парках
:)

Volodia Krupach сказав...

Супер!!!

Хотів стриматись але не можу:

Коли будеш сексом займатись включи камеру і на блог! Ото зросте рейтинг блогу. А потім коли назбирається достатньо матераілу можна буде перевести це все у комерційний проект, реклама, банери...

Траси справді дуже гарні. Тільки не розумію звідки хлопці беруть квитки по 15 баків якщо вони коштують 30. Вони їх ще літом по 5 викупили? А може вони фальсифіковані - надруковані на кольоровому принтері чи в них вшита хакерська мікросхема. Просто цікаво мені :-).

І ще чув зранку по радіо - 21 числа місячне затемнення, тому потрібно контролювати емоції!
Бережи себе! Па-па!

Анонім сказав...

тре було трохи попадати для цікавості. А на трасах типу есперт можна стати експертом по перелому хребта, рук, і усього іншого :) Ти краще на простіших трасах спускайся напряму вниз, а не так виляючи, ото буде рулез