неділю, лютого 24, 2008

Обіцяні топіки :).

Цього тижня я, як завжди, працював і відпочивав. Президент компанії, де я працюю, спонсорнув працівникам квитки на хокейний матч, тому я не зміг не піти на халяву :). Це був юнацький хокей (до 21 року), тому білетики були по 20$, а на професійний хокей білетики від 75$-300$. Як кажуть любителі хокею, різниця у грі не є дуже велика. Так як я не є любителем хокею, то це все дійство не справило на мене дуже велике враження. Я і далі не розумію, як мій тато в телевізор влізає, коли транслюють хокей або футбол... але всі люди різні :) і, напевно я, все-таки, якийсь не правильний :) щодо фанатіння від командних ігор — напевно тому, що сам ніколи не брав участі в цьому :(... Хоча, напевно, ні: красивий футбол мені подобається дивитися як по телевізору так і на стадіоні. Хоча рідко переймаюся результатом матчу. А ще мені подобалося дивитися як грає у футбол Progress team на чемпіонатах Softserve: тоді і за результат якось переживалося також.... добре, що Progress team — THE BEST at Softserve :)!!!, тому мої нервові клітини не спалювалися. Бай зе вей, привіт рідному тіму :)! Вертаюся до хокею. Як не дивно я на стадіоні бачив шайбу, сидячи в 14 ряду з 50. Перши й тайм був цікавий — билися хлопці пару разів аж до крові :), публіка тішилася. А далі стало скучно, бо команда ванкувера Vancouver Giants була на порядок вище (є чемпіоном) і виграла 7-0. А потім вже ніхто і не бився... Набір розваг між періодами — морозиво, попкорн, пиво, соки, води... ніц особливого, крім ціни :). Одним словом, було цікаво для загального розвитку, але сказати ВАВ!, мене не хотілося.... про що не скажеш, коли побачив чемпіонат світу по феєрверках. Фотографії з місця події.
+ відео, де відмітився що я там був :) :


Я захворів на лижі. Купив собі абонемент на наступний рік, який дійсний і цього сезону ще до 30 квітня. Зараз пару тижнів знижки більше ніж на 50%: ціна з податками — 309.75$. Так як я купив абонемент онлайн і в перший тиждень, то я отримав ще один білет (49.35$, якщо пам'ятаєте), на який протягом року можу когось завести один раз... думаю продам за 30-35$ комусь — всім вигідно :). Добирався громадським транспотром до гори — 1 година 10-20 хвилин. От так я і пропадатиму по суботах...
Накінець то зібрався вам про нерухомість написати. Покищо збираю інформацію, так як про кредити раніше року роботи немає резону говорити.... Ціни високі :(... для прикладу приведу дослідження, яке було в одній з місцевих газет. Воно так +- і є. Правда багато нюансів, але не на часі зараз про це говорити.. Слайди :): Те, що можна купити за 400000$ на Ванкуверщині :). Я живу у BURNABY, 20-30 хвилин на добирання до центру міста.

А от мої нехитрі калькуляції:


Висновки робіть самі, скільки суб'єктивності у наведених цифрах...

4 коментарі:

Volodia Krupach сказав...

Привіт,

Я так зрозумів що особняк коштує так само як квартира в Барнабі? Дивно... Купляй особняк в горах!

Па-па!

Анонім сказав...

Андрій, в тебе є одна прикра неточність в розрахунках.
При покупці житла щомісячні витрати перевищуть витрати при звичайні оренді. Наприклад в перший місяць аренди ти платиш $1175.00 а при покупці – $3242.69. Допустимо ти вибрав оренду а зекономлені гроші почав відкладати. На кінець 10-річного терміну ти матимеш $158,201.53 (це якщо ти не покладеш їх під відсотки в банк)
Відповідно кінцевий баланс при оренді буде не $0.00 - $162029.35 = -$162029.35 (як зазначено в твоїй таблиці) а $158201.53 – $162029.35 = -$3827.82
Відповідно чистий прибуток буде значно менший
106553.00 – (-3827.82) = $110380.82

З повагою, Володя Романко

Andriy Kit сказав...

Дійсно я цього не врахував. Згідний з твоїми розрахунками. Сенкс за уточнення.

Andriy Kit сказав...

Chocha ni :).Rjadok "vytraty pered prodazem/pereselennjam" kompensuje usi vytraty za 10 rokiv. tomu po tvojemu scenariju neobchidno nakopychenu sumu ($158201.53) dodaty do rjadku "Vshogo pisla prodazu neruchomosti zalyshylosja" dla stovpchyka "orenda", i zrazu ii vidnjaty u rjadku "vytraty pered prodazem/pereselennjam" dla stovpchyka "orenda".
Tobto nichogo ne minjajetsja: Prybutok 268582.35 minus procenty (koly zekonomleni groshoi stavyty v bank :).