неділю, березня 09, 2008

8 Березня

Нажаль не мав змоги привітати усій дорогих мені дівчаток/жіночок з 8 березня індивідуально, тому вітаю всіх віртуально :):

Вітаю усіх любимих та дорогих мені представниць прекрасної половини людства зі Святом жінок, весни та краси. Будьте завжди бажані, веселі, красиві.
Щастя Вам, здоров'я та кохання. І нехай чоловіки будуть у Ваших ніг - не тільки в цей день, але й в усі інші 364 дні на рік :)!

Більше новин у мене і немає цього тижня... будні :(. Хібащо нове відео з катання на лижах. Думаю, що це вже набридло всім. Але це вечірний Ванкувер, якого ще не знімав. Камера, все-одно, не передає усієї краси:

2 коментарі:

Volodia Krupach сказав...

Дякую Андрій!
Хто як не ти привітає мене із святом весни :-)! Ти настоящий друггг!
А щоб чоловік чи жінка була у ваших ніг потрібно ударом знизу точно попасти в челюсть :-)!
А нічний Ванкувер супер! Правда на відео ніфіга не видно і важко оцінити красу, але дня не проходить щоб я не думав про це місто.
Гарного тижня!!!

Анонім сказав...

файно сти проїхав, тілько не впав то троха невесело було. А швітиси місто також файно