неділю, березня 30, 2008

Прийшла весна...

Це і є основна причина, яка відволікає мене від написання блогу.. думки явно не лягяють на папір, тобто на блог пост :) . Як не дивно, але писати не має про що, а вільного часу обмаль (робота, хата, паті, лижі, басейн сауна... одним словом - будні). Чекаю, коли прийде Муза... бо покищо мене відвідала лише Туга: 22 березня та 25 березня старшими на рік стали мої похресники Кирилко Філоненко та Соломійка Токар відповідно. У ці дні мені дууууже хотілося зайти у гості до діточок та любимих кумів. Але, але, але :)... маємо те що маємо :) - я віртуально ї'в салатики та тортикиx через скайп... Я вирішив бути оригінальним і не слати, яко вуйко з Канади, дойляри (кому потрібні ті дойляри, які весь час падають :)), а щиро привітати на весь світ моїх похресників!

Кирилко та Соломійка!
Вітаю Вас з Днем Народження!
Здоров'я та Наснаги, Світлої Радості та Невичерпної Енергії бажаю Вам від щирого серця! Ростіть розумними, талановитими, багатими (духовно і матеріально) та добрими людьми на радість Батькам та родині! Успіху та Удачі Вам на непростій дорозі життя!

7 коментарів:

Анонім сказав...

Pryvit, Andriy! Yak spravy? Ce Ira Turova... Ya v USA (ne duze daleko,-Boston, MA) napyshy!
irka18kos@mail.ru
::;;;))))))))))))))

Анонім сказав...

Щось Андрій пише все рідше і рідше, пости все коротші і коротші. Друзі "ми єво тіряєм"

Анонім сказав...

Do rechi, HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!
P.S.: A kosmonavtom ty tak i ne stav....Ira Turova.

Анонім сказав...

Андруха здоров!!!
Не маючи іншої можливості з"єднатись з Тобою - першим справжнім українським космонавтом, що підкорює міжгалактичні канадські зарплати, вітаємо Тебе з Днем Народження!!! Щоб Ти був здоровий, веселий, багатий, щасливий!!!
P.S. Шкода, що не маємо можливості посидіти з Тобою... хоча Western Union і ми гуляємо...

Бувай здоровий,
сім"я Глуховецьких.

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій,

Ти чого не пишеш?
Виклади хоча б фотки із дня народження. Кажуть ви там напились ;-).
Мабуть ностальгія за Батьківщиною пройшла і в тебе вже зявився "канядійський" акцент :-), але писати все рівно потрібно. Хоча б раз на місяць!
Чекаю на зміствний пост! Гарного тижня!

Volodia Krupach сказав...

Хотів стриматись але не можу:
"думки явно не лягяють на папір, тобто на блог пост :) " - це мабуть тому що весною думки стоять :-)

Andrew сказав...

Володя, маєш рацію (ну і кулемет і тд). Відать думки весною лягають на щось тепліше і приємніше.