неділю, березня 16, 2008

Перехідний тиждень...

Минулих вихідних у наших районах перевели годинники на літній час. Це мене повністю вибило з ритму життя. Здавалося б нічого страшного не сталося — просто треба вставати раніше на одну годину. Але це не про мене. Результат був плачевний: я, як содат, зранку зривався без 5 хвилин до виходу з дому і, не поснідавши, біжав на свій автобус... Декілька разів не добігав :). А на роботі - кінська доза кави, і день почався... Так я і не зауважив коли прийшла п'ятниця... хіба що по п'ятничному одязі (вільний стиль, хто не в курсі) ковокерів я зрозумів, що незабаром (тобто через 8 годин) починаються вихідні. Правда я це зрозумів вже на роботі, і тому у цей день був як біла ворона в офісі: у костюмі...

В суботу я вирішив зробити паті у моїй хаті: запросив родину Комінко до своєї скромної оселі :). Ми з Іваном знову здивували гостей нашими кулінарними творіннями і провели цікаво вечір. Ось і усі події тижня...

Згадав, що переглянув кінострічку “Вавілон 2005” , яка ще раз заставила мене задуматися над філософією життя :). Я усвідомлюю, що я - щаслива та здорова людина, яка у теплі може собі позволити за чашкою бразилійської кави та набором фруктів зі всього світу (не писатиму яких) у хорошому настрої під релакс музику писати всяку брєднятіну ®, користуючись компутером та інтернетом. Хочу поділитися своїм хорошим настроєм і побажати усвідомити і усім іншим, які, як мінімум, мають змогу читати мій блог у цьому ж інтернеті, який лишається лише невідомим магічним словом для 2/3 населення планети, яке веде боротьбу за щоденне виживанння.


1 коментар:

Volodia Krupach сказав...

Привіт,
Класно буде щасливим та здоровим :-)! Деколи також задумуюсь над речами котрі відбуваються в радній Україні і бачу, що прості люди на грані виживання. Тоді я дякую Богу що я айтішник :-).
Бажаю всім хорошого настрою і вдалого тижня :-)!