понеділок, серпня 10, 2009

Брак вільного часу.

Глобальне потепління вплинуло на погоду у Ванкувері цього року. Минулих декілька тижнів у нас було як в Анталії: сонечко світило та посміхалося нам добре цілий день. Правда у ночі не було так добре, як у Анталії: у моєму апартменті + 33-35. Кулер не помагав, а ніц іншого під руками не було. Добрий кум Володя пропонував мені навіть кондиціонер вислати з України :). Але мені совість не позволила: якось у свідомості прийнято, що пакунки з Канади до України прямують... а не навпаки :)... треба подумати як домовитися зі совістю :) . Ще одним плюсом було державне св'ято - день провінції (по нашому день області :)). Склавши усе до купи ми мали тиждень тому (пятниця вечір -понеділок) 4 вихідні і я їх повністю провів на пляжі дякуючи моїм друзям, які мене запрошували з собою. Сили я відновив добре і минулий тиждень вся накопичена енергія і стала мені у пригоді: паті кожен день, не буду описувати деталі: файно було одним словом. Відіспався я аж сьогодні -у неділю встав в 16.00 - і чомусь день так швидко пролетів і у мене хороший настрій. Буду його берегти. Тому часу на посиденьки біля комп'ютера не має. Декілька фотографій з минулого:
Stawamus Chief Provincial Park та White Cliff West Vancouver


2 коментарі:

Irina's photography and beyond сказав...

Скажи, отдыхать - это здорово-)) Вот бы еще рабочих дней не было бы-))

Irina's photography and beyond сказав...

Посмотрела фотографии... эх, мне бы туда-))