понеділок, серпня 17, 2009

Думи мої, думи мої.

Моя голова почала багато думати останнім часом і не знаходити відповіді на прості питання.

Перше питання побудоване на спостереженнях останніх відпочинків на природі. Так от, відпочиваючи нещодавно на пляжі містечка Tsawwassen з 10 ранку до 5 вечора я мав кілька разів потребу :) відвідати місцевий пляжний туалет (МПТ). Зранку мене нічого не вразило — чисто як і всюди... поміркований запах моря :). Зате після обіду я вже дійсно здивувався і було чого: простоявши у черзі 5 хвилин я, зайшовши у МПТ, знову зауважив чистоту. Як зараз памятаю, як я відпочиваючи у Криму так років 10 тому вищеописувану потребу хотів відтягнути якомога дальше у часі, щоб потім пару хвилин мати екстремальні розваги :) для розвитку легеневої системи щодо затримки повітря з відповідним спа-арома :). Надіюся, що ці часи у Криму вже пройшли. Але навіть зараз є питання: Чому була така різниця між МПТ у Криму і МПТ, яке я зараз бачу тут? Відповідь проста: ні, люди всюди однакові і потреби також :), просто тут у МПТ було: a) вода; б) безкоштовний рулон паперу (багато паперу); в) нормальні унітази. Нічого надто розумного.

Друге питання тижня зовсім протилежне. Мав необережність не машиною, а просто пішки пройтися по одному з найдорожчих районів Ванкувера — British Property. Мій бос запросив працівників на паті, де було дуже файно :). Але я не про це. Так от йшовши до його вілли, мене вже дивували мільйоні сарайчиками... Зате я побачив дуже ладне гольфове поле. І думаю класно тут жити — гольф два метри від хати. Але не тут то було! Як мені відповіли на наївне питання: “як часто ви гольф граєте?” відповідь була: “... цей гольфовий клюб не входить в ціну проживання у районі. Платити треба окремо - 50 000 дойлярчиків у рік! Але це ще не все. У нас тут 5 років waitlist – то типу записуєшся в список бажаючих і чекаєш 5 років, поки місце якесь звільниться.“ Більше питань не задавав.

Третє питання виникло спонтанно: де взяти гроші, щоб записася у waitlist? Думаю, що питання не правильне. Краще так: що зробити для того, щоб мати гроші, щоб записася у waitlist і втриматися у тому лісті 5 років :). Не довго думаючи, я вирішив діяти. Тут моя мама весь час щось про мільйонерів говорить і каже що хоче в інтернет вийти, щоб вони її знайшли. Я і подумав: на кому не заробиш, як не на рідних. У моєму випадку — два зайці зразу: мама вийде в інтернет (і, як мінімум, я виконаю її 2 річне бажання):) і я грошеняток на цьому назбираю. Нажаль рекляма від Google не розповсюджується на україномовні сайти... тому буду це робити на англійській. А усіх Вас прошу уклінно зайти на новий сайт Pani Lyalya і клікнути ОДИН раз за ОДИН день на одній з реклам від Google справої сторони сайту. Вам один рух мишкою, а мені пару центиків на абонемент :).

Питання чому реклама від Google не підтримує україномовні сайти — це довге питання. Залишимо його на інший раз.

П.С. Я згадав, що у нашому райончику на днях була неординарна подія. Поступив сигнал, що якісь недобрі люди бомбу підклали у торговий центр. Пів вечора було перекрито парковку і прилеглі парки. І що ви думаєте — дійсно була бомба. Думаю, куди б оце то подітися на час Олімпіяди...

2 коментарі:

Unknown сказав...

Зайшов. Клацнув.
Але маю питання. Чому реклама від гугл не підтримуєтьсфя на україномовних сайтах? Я досить успішно колись користувався AdSence поки не наклацав стільки, що вони мене відключили за шахрайство. Маю також знайомих, які успішно користуються цією прогою.

Andriy Kit сказав...

Дякую за клац!
Новий пост буде про рекламу.