неділю, березня 28, 2010

Australian Grand Prix.

Мої двоюрідні брати завжди чекають трансляції з кожного змагання FORMULA-1. Тому цей топік я адресую їм :). Мені випала нагода побувати у центрі подій цього спортивного дійства у Австралії, так як величезний парк у центрі Мельбурна по своєму периметру має трасу, яка використовується для змагань FORMULA-1 не перший рік і цей час. Кількість туристів яка з'їзджається сюди є величезна, але все під контролем і організовано все чітко та грамотно: з ценральної станції метро я громадським транспортом (прямий трамвай) за 20 хвилин добрався до входу GATE-1, де за 10 хвилин пройшов перевірку на заборонені речі та, власне, вхід, де перевіряли вхідний квиток. Доречі, ціни на квитки та їду є на фотографія нижче: для орієнтації скажу, що 1USA=1AUD для туристів. Я колись працював на людину, яка хотіла організувати формулу в Україні. Він казав мені, що на це потрібно величезні гроші як для запуску, так і для підримки. Але це вартує, так як прибутки є ще більші і за 10-15 років себе окуповують. Сьогодні я зрозумів, що це є правда. В загальному я скажу так: на сьогодні побачити будь-яке спортивне велике дійство (чи то олімпійські ігри, чи то формула, чи то теніс...) набагато якісніше по телебаченню, де виставленні професійні камери у всіх найкращих точках. А от відчути дух змагання - це треба бути на місці. Окрім самих перегонів (я доречі був у п'ятницю, коли були тренування спортсменів) навкруги була велика кількість павільйонів з виставками різних авто, кілька дитячих майданчиків та, без сумніву, сувенірні павільйони, де всі речі по вартості один долар продають за 50 доларів... Нажаль я не настільки мав бажання купити собі сувенір, тому залишаться лише кілька непрофесійних фото з події.

2 коментарі:

Анонім сказав...

Привіт Андрій,
Радий що ти приємно та цікаво проводиш час!
Гарних враженнь!
Смачної паски та веселих свят!!!
-Володя-

RP сказав...

lucky bastard ))

hope to make it to CAN in few months