неділю, березня 21, 2010

Велкоме ту Австралія!


У пятницю ввечері я зовсім не мав відчуття, що за кілька годим маю літак через океан і 15 годин польоту. Речі, як завжди, я збирав в останню хвилину. Цього разу це не була проблема так як їх брав дуже мало. Отже Іванко випровадив мене у добру путь до далекої Австралії і в 21.00 я вже був готовий до планети duty-free. Нажаль дівчата мені сказали, що я не можу нічого купляти з рідиною (тобто парфуми та алкоголь), так як не має інформації чи я 100% маю брати речі на перевірку на границі. Після 10 хвилин вияснень, я заспокоївся і просто під'єднався до безкоштовної мережі інтернет та поговорив по скайпу, принагідно показавши зал очікування аеропорту. Доречі кілька слів про аеропорт у Ванкувері — чистота, розміри та інфраструктура просто вражає.
15 годин польоту авіалініями AIR СANADA пройшли швидко: при першій роздачі напитків більшість людей просили джюс або вино. Тому на має прохання дати горілку з томатним соком та чай з молоком, стюардес запитав чи я з Європи :). Розповівши про Україну, я отримав 3 горілки: чиста з льодом, з томатним соком, з гострим томатним соком + чай з молоком :). Потім я перекусив і був готовий на другу роздачу напитків: 2 віскі + чай з молоком :). Поспавши так годин 10, я був готовий до другогого прийому їди — омлет а фрукти + червоне вино пішло з кавою. По дорозі я ще подивився 2 фільми і ось я у Сіднеї!
Як виявилося речі забирають всі після паспортного контролю. Добре, що тут теж є duty-free :). Чекаючи на паспорний контроль , повз чергу проходила собака, яка біля мене зупинилася і, гавкнувши два рази, пішла далі. Напевно почула що я кіт :). Пройшовши паспорний контроль за 1 хвилину я пішов за речами і на митний контроль. Не сподобався мій багаж — відвели в сторону і почалося. А чому так речей мало на 3 тижні? (я мав 2 сорочки, 2 футболки , класичне взуття, просте взуття , 3 пари носків/трусів, одні спортивні шорти, плавки та окуляри і все це у великій сумці на 23 кг.) чому немає класичних штанів?... я сказав що мені відомо, що у Мельбурні усе дешевше ніж у Ванкувері, тому я все куплю собі тут, бо грошеняток взяв достатньо. Сказали що я виділяюся з толпи, не стандартний випадок. Чому я не летів бізнес класом :)? І тут питання — а чого собака наша на вас відреагувала? - я відповів як у фільмі — це ви у собаки запитайте.... не правильна відповідь. За наступну годину я це зрозумів: перехресні питання по кругу від різних людей, просвітка — так мені весело давно не було. Головне що буду мати, що у блозі написати :), бо звісно — наркотиків я не вживаю і не маю. Пройшовши митницю, з перерви у 5 годин між літаками, залишилося лише 2 години. Тому я просто сів у електричку-метро (2 зони, білет до центру та назад — 30$=29USA, по чистоті та написам на вагончикам – Ванкуверське метро це просто ідеал!), заїхав до центру Сіднея подивитися на чудо світу Сідейську Оперу. Так як не мав фотокамери, то просто попросив одного з туристів зробити хоч одне фото на пам'ять :). Вернувся вчасно і долетів до Мельбурну. Далі буде!
п.с. Повітря ут свіже та солодке :).

5 коментарів:

Unknown сказав...

Вау, Австралія, круто!!! Країна диких кенгуру і Крокодила Данді!!! Я теж думав про Австралію поки я тут, в Штатах, але на жаль, фінансовий стан сказав смоктати лапу. Тому, доведеться поїхати лише в Гонолулу.Принаймі, це теж на Тихому Океані.

Bohdan Mushkevych сказав...

добре що вони водять собак, а не кенгуру.
думаю що не все так просто з твоїм обідом на літаку - може тебе (як виходця з європи) нагодували чимось педігрі-подібним?

Iryna Shyroka сказав...

ну ти даєш! буду тебе мати як клієнта-приклад! :))

той що греблі рве сказав...

"Напевно почула що я кіт" :)))

e сказав...

ти поміняв курс дороги Київ-Львів на Ванкувер-Сідней :)круто.....