четвер, березня 25, 2010

Melbourne Museum.

Львівські музеї завжди мене приваблювали. Я ще застав цей час, коли інформації було обмаль і музеї були додатковим джерелом знань. Вікна моєї школи виходили на природничий музей по вулиці Театральній. Як зараз памятаю мої дитячі враження, як там було цікаво: там були живі істоти, включаючи змій; дуже хороші працівники, які розповідали дітям про цікавий світ поза містом. Вчора у мене була подорож у музей Мельбурна, який включає 5 експозиції: історія розвитку динозаврів, світ комах та тварин Австралії; водний світ; історія Мельбурна; людське тіло. 4 години пролетіли лише на поверхневий огляд експозицій. Вразило мультимедійне забезпечення музею. Наприклад, кожен скелет динозавра мав біноколь, який дивився на об'єкт. Датчик бінокля вловлював, що хтось починає дивитися і у біноклі скелет перетворювався у істоту - динозавра, яка рухалася по місцевині, показуючи як вона жила та полювала десятки століть тому. У кімнаті тварин стояло табло, яке при на веденні на тваринку розповідало усе про неї. Але найбільше вразила експозиція комах - більшість з них були живі - тобто просто жили у мікросвіті, створеному для них. Їх можна було розгледіти через віконця... Про павучків взагалі мовчу. Висновок один - діти самі рвулться у музей, щоб побачити цікавий світ, якого не видно у повсякденному житті. І мене здається закономірним, що хтось захоче у майбутньому продовжувати вивчення тисячі напрямків науки, які наступні покоління побачуть у музеях. Короткий фото звіт з музею

Немає коментарів: