неділю, грудня 16, 2007

Новини останніх тижнів :).

Багато днів пройшло, коли у Ванкувері був сніг :) і я зауважив, що пам`ять починає у мене давати збої, так як не памятаю всіх екшинів звітного :) періоду. Висновок простий: треба і надалі тримати себе організованим і не лінуватися писати нотатки :) раз в тиждень. А тепер спогади :):
Коли ще був сніг, я писав, що не розумію які технологіїї приховані в енергозбереженні квартир... Ну це зрозуміло — не можу ж я все знати, не дивлячись на свою геніяльність та скромність. Але те, що приховані енергозабезпечуючі технологіїї відсутні у китайських кедах (то такий вид дешевого взуття :)) - я впевнений. І, коли я бачу зараз милих посміхаючихся китайців у цих кедах за 5$ на ногах при мінусовій погоді і мр3 плеєрах іPod на вухах (явно не по 5$), то я все-таки не розумію, яка то музика повинна литися з цих наушників, щоб аж ноги зігрівало... За тиждень я змирився з цим і більше не загострюю своєї уваги на цій проблемі :). Але поділитиcя з вами цим мусів :) , бо болить ...
Головною подією минулого тижня був приїзд до мене Івана Івануса. Він приїхав вчитися на 7 місяців до BCIT і так як я маю можливість помогти нєбєзвоздмездно :) людині без надто великих зусиль, то я вирішив його трішечки прігріти так до 2ох місяців в моїй великій, як на одного, оселі :): - буде мені веселіше. Покищо в Івана “випробовувальний період” :) і, якщо він мені сподобається :):):), то ми зможемо при певних обставинах наступних пару місяців прожити разом — веселіше і, чесно кажучи, трошки дешевше житло мені обходитиметься тоді... Так от, маючи гіркий :) досвід зустрічання Володі (я запізнився тоді на 1 годину 40 хв), я проаналізував дорогу до аеропорта та за допомогою інтернету знайшов короткий шлях ще за день перед прильотом Івана. Але, як кажуть, і що це мені дало — я знову запізнився на 1 годину 40 хв ...Так заховав ключі від квартири, що сам знайти не міг... і тут я зрозумів — всі люди мають якісь унікальні дані/звички, чим вони “запямятовуються” іншими (читай дратуть інших)... моя звичка запізнюватися, це те, що напевно ніколи не зміниться :(:(:( - звичайно я старатимуся вдосконадюватися, але.... Радує лише те, що люди, які мене люблять, сприймають це нормально :) .(так само як і мою скромність і геніяльність :)).. У Івана просто не було вибору і він просто з цим змирився :). Те, що мені буде весело, я зрозумів наступного дня, коли ми зайшли віддати передачу одній українській сім`ї на 5 хвилин а вийшли за 5 годин :) - українська гостинність це сила !!! Я по своїй натурі хлопчина общітєльний (мені так здавалося до недавна), але по зрівняюю з Іваном — я просто замкнутий пацан :). Думаю, ще не раз писатиму про різні екшини, на які потраплятиму завдяки Івану...

13 грудня!!!! Перший раз святкування моїх іменин було не у Львові :). І, чесно скажу, трошки сумно було лягати спати на передодні з цією думкою ввечері, але, збудившись від телефонного дзвінка кумів Юри та Олі (вони були першими цього року :)) та відкривши поштову стриньку/skype/icq, настрій у мене був супер. Під кінець дня я отримав 60+ вітань від моєї родини, кумів, друзів, бувших співробітників і знову зрозумів Я ПРОСТО ЩАСЛИВА ЛЮДИНА !!! Не маючи зараз ні влади, ні грошей та знаходчись за тисячі кілометрів - я залишився людиною, яку люблять та пам`ятають!!! Cупер!!! Всім дякую ще раз за вітання! Звичайно, були люди які мене і не привітали — а я чекав... :( , але я думаю це сталося в силу відсутності інтернету або їх зайнятості або незнання :) як це зробити... але це не важливо — я їх все одно люблю :). Кажуть, що тут на роботах не святкують день народжень і взагалі нічого не святкують. Я, звичайно, поважаю традиції суспільства у якому живу, але доповнити їх не вважаю поганим :). У мене на роботі є ще один Андрій — хлопчина з Києва. Ну як не зробити паті в нашій хаті :)! Я розумію, що у це важко повірити, але я НЕ пожалів своєї улюбленої пляшки Becherovka 1L (яку мені з України передали — бо тут не можу знайти ніде....), + в мене була пляшка gorilka "Chortycya" (Андрій з Києва мені її подарував) + купивши закусончик (огірочки мариновані + шиночка + сир + хліб = 60$ :) в центрі Ванкувера) , ми були готові до впровадження нової традиції в компанії. Отримавши дозвіл від президента, ми мали паті по тестуванню цих благородних напитків присвячених іменинам Андріїв! Свято вдалося :). І мені було приємно. Іншим — надіюся також :). На рахунок дозволу на проведення паті — це була для мене новина з життя Канади: безумовно такі речі погоджуються і в офісах в Україні, aле тут є ще один нюанс: якщо на роботі паті і хтось п`є алкоголь, то керівник (або уповноважений ним) зобов`язаний попередити їх, що машиною їхати не можна. Інакше, коли буде аварія, тоді винуватий крім шофера і керівник офісу де пили...сядуть всі. От така не замислувата логіка. Причому, коли співробітник скаже, що він не їде додому машиною, а сам поїде — це вже його особиста проблема. І не сумнівайтеся — всі співробітники підтвердять або заперечать, чи керівник робив попередження чи ні... от такі то тут правила :).

Президент компанії нас запросив в суботу на паті у свій будинок ... але цьому я посвячу окремий пост, який можливо напишу посередині тижня — по свіжих слідах :).

P.S. Task: самогоноваріння в Канаді та як працюють медичні страхівки; Status: In process; %: 30-70%. Due date: after 01/01/2008 :).

3 коментарі:

Unknown сказав...

Ендрю, хоч і з запізненням, ми тебе також вітаємо ;))
і памятаємо))

А з приїздом знайомого тобі тепер буде не так сумно жити.

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій!

Я звичайно не привітав тебе, бо забув про свято Андріїв.
Невичерпного здоров'я, етнузіазму та оптимізму!!!

Запрацювався! Робота - спати - робота - в суботу інтситут, а кажуть що капіталізм у вас! На підставі власного досвіду атворитетно заявляю: у Ванкувері тоталітарний комунізмти та китайська диктатура! Справжній капіталізм та демократія у нас. Якщо раптом тобі стано нудно в країні де гноблять негрів та жорстокі капіталісти витискають останні соки із програмістів-пролетаріїв - ласкаво просимо, ласкаво просимо (ти прилітаєш в львівський аеропорт і спіціально для тебе грає в магнофоні касєта Оксана Білозір).

На хуки ходили з Іваном ;-)?

Обов'язково пиши :-)!

Анонім сказав...

Андрію, приєднуєемся до запізнілих привітань (включи будь-ласка нас до списку під 63 номером). На Батьківщині твоєї улюбленої Beherovka швидко забуваєш про свята православні... Нема п'яних вуйків, петард і надписів "Андрій 2007"б щоб нагадали... Раді, що тобі буде нескучно... Продовжуй писати :-)