неділю, грудня 02, 2007

У Ванкувері сніг!

Ця радісна новина стала повною несподіванкою для місцевого ТТУ (Трамвайно-Тролейбусного Управління), про яке я писав раніше :). В перший день морозів (-3 C) тут, в одному з районів, пустили тролейбуси старих моделей в ночі, щоб вони не дали можливості утворитися льоду на електропроводці до ранку. Бо тоді нові моделі тролейбусів не зможуть їздити... цікаве рішення. Я подумав, а що буде коли буде -10 :). Не довго мені довелося чекати цього моменту, щоб насолодитися передбачаваним результатом: Сьогодні було — 7 і взагалі, на вихідних випав сніг. Багато снігу, багато мокрого снігу :):):). Як результат утворилися пробки на дорогах, весь громадський транспорт збився з графіку... Я сьогодні добирався до центру 1год 45хв замість звичайних 25 хвилин. Не можу забути сьогоднішній істеричний крик (інакше не скажеш) водія автобуса, яка таким чином попереджала, що в салоні дуууууже слизько, будьте уважні. Це вона казала кожному з пасажирів, що заходив... Так на третій зупинці мені захотілося в неї чимось кинути :). Доречі навкруги я не зауважив, щоб хтось тут цей сніг прибирав... Напевно всі надіються, що він завтра розтане — кажуть буде +13 :)... Так що з радістю можу сказати, що до зими ніколи ніхто не готовий з комунальних служб, не дивлячись чи Канада це чи Україна.

Не можу зрозуміти, чому у мене в квартирі тепло — вікна тонесенькі, стіни деревяні, опалення (це окрема історія — поки не побачиш, не зрозумієш) відносно наших батарей так 30% за розміром... десь тут приховані технологіі є, які я не розумію :). Але не дивлячись на це все, я цього тижня умудрився всетаки похворіти. Температура у мене пригала спонтанно, і я , відповідно, пив лікарства теж спонтанно :). Таке враження, що все ОК зараз, але чомусь дуже замучений. Навіть не знаю, що ще написати..., згадав....

Ви собі не уявляєте, але в Канаді теж існує проблема піратства на інтелектуальну власність. Виявляється тут є люди, які качають музику та фільми через інтернет і не платять за це гроші! ЖАХ! Як їм не соромно! Але так як канадське правосуддя ще у 2003 році сказало, що копіювання музики (не знаю щодо фільмів) з компутера на компутер (Р2Р) для власного користування — це не хорошо, але має право на існування і є легальним.... то всі лейбли, як кажуть, ”з'їли сливку” і ніц зробити не можуть. Хоча кажуть, що лобіювання цього питання є дуже велике. А покищо статистика наступна: Як часто ви качаєте музику на халяву: 4% - кожен день; 9% - раз в місяць; 12% - один-два рази в місяць; 16% - пару раз в рік; 28% - ніколи, бо не знаю як; 31% - ніколи, бо це не добре... Вам це не нагадує попередню статистику про секс :)?

Не маю сили, щось писати ще сьогодні.

П.С. З сумом зауважив, що починається груднево — січневий святковий період у моєму календарі св'ят, днів народжень та іменин... Знову я все пропущу. Але душою я з моїми рідними, кумами та друзями — людьми, яких я уже люблю і яких мені дуже не вистарчає зараз. Я вас всіх дуууже люблю! Напевно просто сісти в літак і полетіти на Львівщину, але покищо я все ще хочу стати канадійцем :) - сам не знаю чому (інтуїтивно напевно:) ), тому як казав Кравчук: маємо те що маємо і немає на це ради :).

2 коментарі:

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій,
А що там канадійський уряд каже про качання порнушки на халяву :-)? Мабуть: "не хорошо але раз руки тянуться то можна" :-)!
Сніг це класно - можна ліпити бабу :-)! Снігову...
Не хворій!

Bohdan Mushkevych сказав...

Ендрю, хочу пост на "задану тему".
Тема - "самогоніння в Канаді", або "Канадці не ликом шиті"
Я вірю ти справишся