неділю, листопада 25, 2007

І знову тиждень пролетів :).

Як не сумно, але час летить невпинно... Здавалося, що щойно були вихідні... а тут знову вихідні :). Напевно в мене життя тут починає бути звичайною рутиною... Але немає на це ради — не може ж бути св'ято кожен день. Але добре, що, як мінімум, 2 дні в місяць є завжди св'яткові і піднімають настій: дні отримання зарплати :).

Так от такий в мене був не св'ятковий настрій цілий тиждень, поки не отримав чергову партію сміття — набір рекламок з навколишніх магазинчиків, салончиків, сервісів... Зазвичай я не читаю цей пакет макулатури, бо в голові цифри і так не триматимуться, а при потребі купити щось, все одно використовую інтернет — це найкращий спосіб визначити ціну... Цього разу було 2 конверти, які, як мінімум, треба було відкрити і подивитися в середину. Один з конвертів мені і підніс настрій :). Це був опитувальник ... від похоронного агенства :). Пару питань: 1. Якщо ви помрете, то що ви бажаєте: a) бути закопаним; б) бути спаленим; в) ще не вирішив :); 2. Якщо ви помрете, то ви бажаєте покласти весь тягар турбот на ваші похорони на родичів чи на агенство?; 3. Наскільки ви любимі в сім'ї/родині і наскільки вони захочуть виконати вашу останню волю? ... от такі психологічні питаннячка :), по яких можна зробити висновок наскільки вас можна взяти в обороти... . І в кінці просто шедевр: Якщо ви заповнили анкету і відіслали її нам, то во отримуєте НА ХАЛЯВУ програму планувальник ваших похорон!!! Тут я випав повністю. Все таки ще є речі, якими мене можна вразити :). Ну потім я ще так пів годинки походив по своїй квартирі савсєм адін, задаючи собі питання: якщо вмру тут савсєм адін , то навіть не знаю що буде з тєлом :(. Потім я вирішив, що буде проблема, будеться вирішувати :), а так не має чого себе грузити ... І, якщо буде проблема, то мені вже буде не до цього :).

Продовжуючи тему: місяць тому у Канаду на ПМЖ їхав один 40 річний мужчина з Польщі. Його протримали 9 годин у Ванкувері на кордоні. Так як він володів лише польською та російською мовами, його не розуміли прикордонники. В результаті, уявіть собі, що вас тримають в чорирьох стінах 9 годин нічого не пояснюючи, в цей же час вас чекає мама в аеропорті і не знає чи ви приїхали чи ні... Природньо, що нерви не витримують і ви псіханете. Так цей мужчина і зробив :(, за що і поплатився життям — місцева поліція його просто вбила, застосувавши TASSER (електрошок 60000 В) 2 рази.... Добре, що один з пасажирів зазняв це на відео — тому приховати цей інцидент не вийшло. Зараз це є скандал номер один в Канаді. Питань море: невже не було перекладача (або просто працівника аеропорту) з польської/російської? Цей мужчина не мав зброї. Невже 4 поліціянти не могли його зупинити без електрошоку? що це за поліція тоді... Безумовно, що це інше питання з другої сторони: людина їхала на ПМЖ в іншомовну країну, не маючи навіть перекладу на папері хто він такий і яка мета його поїздки...це нормально? Бай зе вей, тут xтось з урядовців ляпнув, що не зобовязані ми тримати перекладачів з не дуже популярних польської/російської мов.... Польша та Росія зразу відреагували нотами протесту... Були заклики навіть бойкотувати Олімпіаду... Так що не все тут супер... Я, доречі, згадав, коли Володя прилітав — я десь годину не міг вияснити чи він прилетів чи ні... Так що прилітаючи до Канади, будьте спокійні і підготовлені до розмови на границі. Бай зе вей, коли я прилетів яко нью імігрант, мені задавали теж багато питань. Більша половина питань - це питання, що були у формі , яку я отримав в Канадійському посольстві, коли візу отримував + додатково питання (по памяті здається що це повний перелік): де я буду жити перші 1-2 місяці; куди прислати перманент кард; чи мене хтось зустрічає; чи є в мене гроші, необхідні для завершення процесу іміграції.

Не буду більше про невеселе. Цього тижня я читав статті про нерухомість та кому жить на Канадщині харашо :). Як виявляється, проблеми ту подібні до України: все дорого :(. Проживання : Середня ціна будинку (так і не знайшов, що собою представляє будинок в цифрах (поверхи, метраж)) наступна від найдорожчого до найдешевшого за 01-10.2007: 568500$ - Vancouver; 415000$ - Calgary; 399013$ — Toronto; 339400$ - Edmonton; 272800$- Ottawa; .....148000$ - St Johns, Nfld; 140300$ - Saint John,N.B.; 122800$ — Thunder Bay, Ont; Trois Rivieras,Que.

Проблема знецінення грошей теж не обійшла Канаду. Якщо взяти за основу (100%) 2002 рік, то в 2007 ціни по країні зросли так: їжа: 108.7-114.2; житло: 111.4 — 143.1; транспорт: 113.8-121.0; мебель, та все звязане з підтримкою житла: 100.9-105.8; медицина: 103.2-109.6. Плюс зауважте, що долар америки за 5 років втратив в ціні ~ 20% з (0.84 --> 1.01).
Одним словом, що робити далі — це питання яке мене не перестає хвилювати не дивлячись на поради Карнегі... і відповіді, нажаль, ще не маю.

П.С. Про Xеловін вже забув, що хотів писати.... :). Як кажуть росіяни: хороша ложка к обеду :). Тому про цю подію напишу наступного року по свіжих слідах. А зараз лише моє скромне личко на Хеловін 2007 і пару фоток з роботи, де ми святкували...

4 коментарі:

Unknown сказав...

Класно тобі з "Здавалося, що щойно були вихідні... а тут знову вихідні :)"

В нас все навпаки - здавалось би щойно був цей робочий понеділок, так ось знову він почався.

Volodia Krupach сказав...

Привіт!
Ти навіть у цій масці самий красавчік :-)!
А "настій" два раза в місцяь мало! Ти ж ще зовсім молодий...

Анонім сказав...

Андруха!

1.Одне що можу сказати - ви там просто обжиралися на паті...

2.Ти як завжди - до вибору костюму підійшов дуже прискіпливо.

Андрій Глуховецький.

P.S. З вищенаписаного Тобою один висновок - нефік в Канаді ходити в гумовцях, заб"ють током. Ходиш босий - гасиш розряд. Бувай.

Bohdan Mushkevych сказав...

Ендрю, після всіх перепитій, які випали тобі за останній рік, зупинисть, озирнись і переведи подих!
В житті є цінності, які не втратили блиску з появою електронного ентертейнменту - це жінки, коні і мисливство :) (я знаю що ти це все знаєш - не маленький либонь; але так гарно вклались слова)
Глянь на Google Earth - 100 км північніше від твого порогу - мисливські угіддя.
Перед тим як скептично кривитись - спробуй! (в цьому реченні я непохитний!)

Це нагода на нових друзів: Заведи собаку, або (в 100 разів краще) - купи пістолет - він вимагає уваги і часу не менше ніж жінка. а наскільки послушніший!

Пістолет (чи дубельтівка) буде брати тебе на прогулянки до FireRange, а там і на влучність попрактикуєшся і просто "душу відведеш"