понеділок, листопада 12, 2007

I am back :).

Вирішив вернутися до написання блогу. Я мав бажання це зробити так тижні 2 тому, але у розмові з людиною, яку я дуже люблю, щодо блогу я почув що всяку “брєдятіну” ця людина не читає... Ця фраза, бай зе вей, відбила мені бажання щось писати... Тут я і зрозумів, що з психікою у мене починаються проблеми, раз я цим перейнявся. Але вже все ОК: по-перше, цю людину я не став любити менше :), так як кожна людина має власну думку; по-друге, я дійсно не Джоан Роулинг і не претендую на світове визнання; по-третє, я не можу натішитися, що в мене є вільний час і я можу собі позволити писати всяку “брєдятіну” :), яка як мінімум цікава кільком іншим людям :). It is enough for me.
Життя починає набувати рутиного характеру і за останній час багато подій у мене не було. Але, як казав Омар Хайяма: Ты лучше голодай,чем что попало есть,и лучше будь один,чем вместе с кем попало... За звітний період :) я мав нагоду відвідати один з найвідоміших ресторанів, які спеціалізуються на стейках у Ванкувері: Gotham steakhouse and coctail bar. Президент нашої компанії вирішив зробити приємне та запросив усіх працівників з сім'ями просто повечеряти. А далі — як у фільмах. При вході в ресторан (який має 2 поверхи і, думаю, розрахований так на людей до 100) мене зустріла приємна дівчина і запитала на яке паті я прийшов. З переляку я забув імя президента, але добре що не забув назву компаніі, де я працюю :). За пару хвилин ми все ж таки вияснили куди я маю йти далі.... Мене роздягнули і провели в зал, де зібралися всі ковокери. Як самі розумієте, я, як завжди, запізнився, але так хв 15-20 :), що виглядало пристойно. З першого погляду мене вразило те, що стіл був пустий. Крім посуду та свічок небуло нічого. Всі весело спілкувалися. Хочу сказати на перед, що на столі нічого так і не появлялося... У залі на 25-30 людей весь час було 2 офіціянти, які весь вечір (17.00-23.00) простояли струнко в куточку залу, спостерігаючи що і кому не вистарчає з напоїв і миттєво доливали при потребі. Усі страви приносилися шеф поваром з помічниками. Коли мене садили то запиталися, що я буде сьогодні пити. Я мав необережність сказати, що вино червоне буде ОК... Прослухавши вибір вин (від 20-350$ за пляшку :) ), я зупинився на трьох різних: питали яке до салатів, яке до стейку, яке після стейку... можете уявити, як я ретельно вибитав (читай “косив”) вина...халява буває рідко :). А вина наливали, як пиво в Чехії — допиваєш бокал, тобі доливають те вино що ти пив... Проблема була зі стейками — вибір більше 10; про кожний розповідають, а я просто посміхаюся — ніц не розумію тої англійської (розділ кулінарія) про що і сказав офіціянту, який запитав на чому я зупинився... Він сказав, що для нього не є проблема розповісти мені індивідуально це все на французькій... але я не став зловживати гостинністю офіціянта... Вибрав фірмовий стейк що складається з трьох різних стейків - краб, говядина, риба... Що сказати. Просто супер! На кінець то я побачив, де то ці крабові палички ростуть :) - і крабове мясо зовсім не те, що в наших крабових паличках. На смак —це як білок з яйця, трішечки інша консистенція і легкий солодкуватий присм ак. Бай зе вей, я просив щоб не дуже спецій давали, бо я не любитель. Офіціянт підійщов до мене і запитався на скільки процентів має бути готовий стейк говяжий — 50%, 75% чи 90%. Я зрозумів, що все — приїхав. Косити можу, але не на стільки ж. Але переборов себе і витримавши паузу з розумним лицем сказав що краще всетаки 90% :). Лосось мене вже не вразив, так як що що але лосось і сам готую не гірше :). Десерт мені не сподобався. Але це не суттєво. В загальному мені сподобалося бути тут. В один з моментів я себе зловив на думці, що за я повечеряв сьогодні на суму ~ 150-200$ (холодні закуски 15-20$; стейк 50$, салати 8$; десерт 10$; решта алкогольні напої) , про яку колись мріяв як про місячну зарплату. В Україні, мені здається, все це б обійшлося так в $50. Тепер можу мріяти про час, коли сам зможу легко заплатити за свою вечерю у ресторані такого класу у Ванувері.
Маю 2 фотографії з паті. Ось наш Multilingual multicultural team - 12 працівників фірми є вихідцями з 10 різних країн: Україна; Індія; Філіпіни; Канада; Китай; Болгарія; Росія; Пакистан; Англія . Нажаль не всі були на паті, але маємо, те що маємо photo1 ну і програмери... photo2
П.С. Завтра маю вихідний день. Напишу про хеловін паті та боулінг, якщо ніхто мені настрій не зіпсує :).

4 коментарі:

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій!

Фотка з парті просто супер! Вирізати ту язикату дівчинку і бокал із вином і можна на обкладинку Вартової башні: Брати та сестри ванкувера откушалі в ресторані і лучезарно улибаюцця :-).
А якщо серйозно то ти самий красавчік там - високий білошкрий арієць :-)!
Я якщо ще серйозніше то пиши обов'язково і не переймайся що там говорять іновірці - якщо ти довго не пишеш мені ніби не вистачає чогось (не будем уточнювати чого - я знаю що ми всі тут пошляки) :-)!

Пиши!!!

Роман Макарчук сказав...

я думаю не варто дуже зважати на байдужі вислови щодо блогу - навіть якщо то від важливої для тебе людини - блоги ж пишуться зазвичай для спілкування з друзями/для "втримання моменту" і тд. Головне тут аби тобі подобалося. Плюс те, що твій блог читає багато людей повинно додатково надихати.

По темі - порівнюю твої теперішні враження зі своїми першими враженнями від способу життя і порядками в Польщі - з українськими реаліями не до порівняння. Добре, що це все одразу записуєш - потім будеш мати над чим повсміхатися :)

Andrew сказав...

Якто кажуть «посвєщаю» тебе у світ стейків.
Готовність стейка називають так:
rare, medium rare, medium, medium well, well done.

Якшо перевести все у процент готовності(не знаю нічого про готовність м’яса у процентах) то rare напевно 50%, medium – 75%, well done – 100%.

Для орієнтації скажу, що rare стейк у середині не прожарений до кінця і середина має червоний кровяний колір. Моя порада, замовляй тільки rare, не пожалієш!

Анонім сказав...

Привіт!
На рахунок "брєдятіни". Кожна людина має свою думку, але можна її тримати при собі або більш ввічливіше висловлювати. Але це вже справа поваги до тебе і культури спілкування. Я б на твоєму місці задумався на рахунок відношення до цієї людини.
Компанія на роботі підібралась супер :). Правда москаля за кілометр видно (без образ :)).
Ти молодець, часу не гаєш - поближче до президента :).
Пиши. Багато людей це читають.