середу, червня 06, 2007

Відвідини китайського магазину та інші відвідини за 2 останні дні.

Чай з пакетика вже пити не можу... тому в мене виникла серйозна потреба десь знайти любимий китайський чай. Довго не думав і замучив однокурсницю по англійській школі китаянку Шеріл з питанням де купити листковий green чай. До речі ,як справжнє китайське ім'я дівчини запам'ятати не реально, тому для нас вона просто Шеріл..., бо в іншій групі є хлопець з Китаю з легким для слов'ян ім'ям на три букви... Думаю ви правильно зрозуміли... :). Трудно нам, слов'янам, з ним говорити без усмішки: "хай х@..! хав ар ю?" Ладно, я відволікся...
Отже вчора зібрався відвідати з дружнім візитом китайську діаспору :) i поїхав у магазин, який порадила подруга :). Зайшовши туди, я побачив супер маркет з 1000+ баночками, приправами та іншими кулінарними витвори китайського народу... Не уявляю хто це все перепробував і знає яка приправа до якої страви .. Знайшов чай НЕ В ПАКЕТИКУ!!! Так видів 30-50 красивих коробочок, таких як кум Володя Панасюк мені завжди привозив з Китаю. Я розгубився, бо все запаковано і тільки етикетки дають повну інформацію про чай. Проблема одна - написи на рідній китайській.... Пів години я метався немов би мавпа, яка вирішує чи є вона розумна чи красива, в роздумах про етикетки та ціни. В решті решт вибрав: чистий зелений чай 450г коштує 8$. Дома відкрив і побачив, що це такий же як і в нас (не цілі листки, а середина + патички) і розстроївся поки не заварив. Смак як у класного чаю + заварка прозрачна, а ме мутна...вєщь одним словом і хто розуміється той зрозуміє :). Згадав зразу про Наталку Вовчук, яка теж любить класні зелені чаї... Обов'язково при нагоді передам хороший чай :). Ну і було у них купа гидоти з моря. Крім креветок ніц не хотілося попробувати... Креветки інакші ніж ті що у нас: якісь зовсім не солені та сирі. Дома, по звичці, розморозив і почав їсти... майже SUSHI :)... тому мусів приготували і все стало ОК.
З магазином вже прощався, як вийшла халепа - мене хотіли обрахувати на 3 долара 78 центів... Думаю далі немає змісту описувати шо було. Просто на касі я не пройшов фейс контрол і мені картоплю порахували 5 разів замість двох і ще наклеїли на один пакет наклейку фреш прaійc. читай лох... я пішов до менеджера і мені бистрєнько все віддали. Правда одногрупники мені казати, що треба було скандал влаштувати, тоді б на халяву дали подарунок...
Сьогодні п.Марія прийшла зі звісткою, що в будинку неподалік живе її подруга, яка орендує квартиру. В оренду входить басейн і сауна і ми є велком туди щодня з 6 до 9 вечора. Я не міг не піти: Тут відео з басейна та мого запливу (BAD QUALITY) . звиняйте, сауни не зняв - прайвед проперті :). Вода чиста, але хлорки дуже багато: більше ніж у євроспорті; сауна – фінська суха. Бсе просто та чисто --> буду ходити щодня :).
П.С. 3 Фотографіі


П.С.П.С. Шоб не склалася ілюзія, що тут все як в казці :0), наводжу цифри:
аренда 1 бедроом в будинку з басейном, сауною, гаражем, жим зал - $975 / місяць; 2 бедроом - $1100; 3 - $1300 і включає електрику та воду.

1 бедроом - це не 2ох кімнатна в Украіні, а так як я типово бачив: 1 спальня (ізольована кімната) + вітальня (прохідна кімната) + кухонний блок. але є і окремо напевно все ізольйовано :0).

Для прикладу квартира 1-беддроом в будинку БЕЗ басейну, сауни : 130000$. + комунальні послуги (включає електрику та воду) - 450$ місяць. от і рахуйте...

3 коментарі:

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій!
Чай ти даремно заварив - його курити треба.
Стосовно відео я щось не поняв - якась дєваха співає, подивіться як виє моя собачка... а тебе в басейні нема. Мабуть забанили - потрібно було хоча б плавки одіти.

Для прикладу квартира 1-беддроом в будинку БЕЗ басейну, сауни : 130000$. Це типу купити? Халява... - у Львові метрик новобудови на відшибі від $1100 (без басейну, без сауни, без гарячої води) а район центру $2200. Відповідно в Торонто дешевше :-).

Швиденько ставай мільйонером - приїду погостювати у твоїй вілі з басейном!

Andriy Kit сказав...

Video from pool is fixed. The other - in process...

Анонім сказав...

Ще раз перевір чай, може це конопелька... тому такий смачненький і прозорий.

На рахунок басейну. Миска класна, але вдягай дві пари плавок щоб твого "китайця" не порозїдало.
Кількість хлорки з двох причин:
або відмочувати негрів, або відмивати бабки.
Бувай,
Андрій Глуховецький.