неділю, червня 24, 2007

Ще один тиждень пройшов...

Цей тиждень був насичений новим набором екшинів.
Закінчилася сесія в школі англійської мови і в нас було підсумкове паті :0). Студенти принесли свою національну їду, яку всі інші пробували... Так як я пропустив цей месседж, то прийшов з пустими руками :), і лише пробував інші національні кухні. Як завжди, я схалявив :). Солодке найкраще - польське, а решта я так з трудом розрізняв що де і чиє .. але моментів виплюнути (перепрошую за прямоту :)), в мене не було: було щось дуже остре, яке запивав кокаколою...це китайська та індійська їжа, а так все різне; ще суші було прикольне і я зразу згадав, як вдома в мене всі були в "захваті" від суші, яке я колись приніс з львівського ресторану. Фоток не має, лише пару з викладачем та однокласниками :). Доречі, не знаю чи писав, але в групі з 18 людей я один пацан, все решта дівчатка/жіночки... так що я не скучав :). ЛІНК фото.
День перед тим школа ставила подорож на острів - дуже красиво та чисто (не знаю коли вже сприйматиму, що чистота це норма, а не щось таке екзотичне і повинно викликати захоплення...). Пароплавом добралися з міста на острів 6$, а далі просто гуляй скільки хочеш. За додаткових 27$ - атракціони для дітей (для дорослих не дуже круто, але дітям дійсно О.К.). Мапа острова. фотографіі з острова.
Сьогодні була визначна подія: гей парад в Торонто. Ну що сказати. Після італійського дня я думав, що тут скукотіща всюди... сьогодні зрозумів як я помилявся! Паті було просто супер. Всі ходять веселі, народу маса, вульгардності майже немає. Сам парад - як шоу - без пошлятіни. Одним словом народ веселиться НЕЗАЛЕЖНО від сексуальної орієнтації і це набагато краше параду 1 травня... Можливо під вечір піде жара :) і буде не так все толерантно і красіва, але ми (Я, Оля, Іра та Максим) не стали чекати і поїхали у веселому настрої в інший парк - Хай парк. Парк як Парк :) Фоток не багато :). Гей парад та Хай Парк

One video from gay parade: It is better to see once then to hear 100 times :):


П.С. Одна прикра річ сталася: я витер свій контакт ліст на скайпі. ТОМУ ПЛІЗ пришліть мені свої нікнейми зі скайпу!!!!

2 коментарі:

Анонім сказав...

Андрій!
Враження про все побачене тобою за тиждень повністю позитивні. Особливо вразили дві речі.
Перша - я зрозумів, що CN Tower це якась позаземна споруда, яка появляється і зникає абсолютно непередбчувано, тому розумію, що на половині фоток її немає.
Друга - відео гей параду. Дуже цікаве, але другу руку треба було звільнити для підтримки камери... Тоді ми побачили б все чіткіше.
Бувай.
П.С. Якщо на фотках з навчання ти вибрав найкращих представників, прийми мої співчуття.
Андрій Глуховецький.

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій!
Ти молодець що стримався і не пішов в пляску з цими запальними хлопцями! Канадська родина б не поняла. Мабуть важко було стриматись!

No war! Make love!