четвер, липня 05, 2007

Просто новий постик :).

В мене чомусь сьогодні хороший настрій: хочеться щось робити. На бажанні все і закінчується :). Але повірте мені, що і це є добре. Як мінімум я зауважив, що пройшло 2 місяці як я тут і за цей час я ще не стригся .... Проблема маленька, але вирішити її... по-перше, знайти перукаря, який би хоч когось постриг з оточення і побачити результат... так як навкруги мене самі дівчата, то це проблема... по-друге, як сказати як мене стригти - кума Іринка колись мене привела до своєї перукарші(дуууже дякую Іринці за це!!!),яка мене і почала стигти дуже класно на мою думку :), бо накінець то на мене почали заглядатися, стшо класний пацан...і тому не хочеться втрачати красу :)... Випадково поділився проблемою з дівчиною з курсів англійської, яка і порадила одних людей. Домовився на вівторок... будете бачити що з того вийде. А покищо останні фотки з мої нестриженим/небритим фейсом:).