пʼятницю, липня 20, 2007

Wonderland.

Я колись мріяв попасти в Діснейленд ... Пару років тому мій любимий кум Тарасик, кума Наталка та похресник Кирило зводили мене в Києві в комплекс, де були гральні автомати (не на гроші, а стрілялки, спортивні ігри і т.д.)... Довго описувати не буду, але мені там було не цікаво :(. Хоча навкруги всі бавилися та були задоволені та безтурботні... Тоді я подумав, що напевно мій час пішов, або в мене проблеми з психікою і я вже не вмію розслаблятися як дитина... памятаю як Тарасик був в шоці від мене :). Він хотів мені з радістю і захопленням показати щось нове в Києві, а я - як остання сволоч :) того не оцінив... але я щасливий, що люди мене сприймають і люблять таким , як я є і мені немає потреби грати якісь ролі по житті... на сьогодні це всі згадують з посмішкою :). І тут є можливість поїхати в Wonderland...
На вихідні родина Олі з Гамільтону організувала для нас поїздку у магічну місцевість - Wonderland. Білет на цілий день коштував 36 доларів на людину. Ми і скористалися пропозицією :). Усі хотіли побути у країні забавок для дорослих і тому потік машин туди був дуже великий... від Торонто - Етобіко добиралися 25 хвилин. Приїхали в год 11 і пішди кататися... дорослі окремо, діти з старшими - теж окремо. Так як атракционів безліч, то все за день обійти не реально... Зразу скажу, що за день (7 годин) ми спробували 10 атракционів: 2 хвилини їдеш та півгодини - годину стоїш в черзі. Так як після кожного атракциону адреналіну в крові багато, то чекання наступного атракциону стає не чуттєвим по часу... Нажаль в аквапарк ми не попали, так як годинки півтори падав дощ, точіше була злива... і ми просто поїхали до дому на обід у цей час. А повернувшись, зрозуміли, що купатися сьогодні не бажано... Але не дивлячись на те, що погода була не найкраща, враження неймовірні... Так, я кричав і відривався, як маленька дитина, і мені було зовсім не страшно, а навпаки безтурботно... В кінці хотілося з самий страшний атракцион попробувати, але не було компньйонів :). Це так само, як ми в Турції з Юрою Гарбузюком в аквапарку саме страшне оминали, а під кінець не могли відірватися.... Так що не все ще втрачено і психіка в мене теж ОК без пошкоджень - з атракционів не падав ... . Правда, так 2 дні тому з крісла летів, що мало не поламався і чудом не розбив компутер. Лише лампочку, і набив велиикий синяк. Ігорчик Новосад мав нагоду насолоджуватися цим дійством в прямому ефірі по скайпу :)....
Фотки з подорожі у Wonderland.
VIDEO - знайшов віндовс муві мейкер і склепав один фільм зі всіх атракционів. Сорі, що не повирізував відео, а все підряд дав... не знайшов як то робити в програмі...Доречі, я всюди на атракционах в перед йшов... так щоб з вітерком :). На одному з атракционів - я та Оля в першому ряді на відео теж є:

Немає коментарів: