четвер, липня 12, 2007

Monday-Friday news :).

Тиждень в мене виявився насиченим на події.
В понеділок випадково через Торонто до Ванкувера пролітав мій товариш Діма Дещенко. Як і мало статися, літак успішно приземлився в Pearson Airport. Я згадав, як сам 2 місяці тому тут приземлявся... час летить просто дуууууже швидко. Діма довго не виходив і я подумав, що наплутав щось з прильотом або відльотом літака... то я попив трохи кровушки у інформаційному центрі аеропорта. Хочу сказати - все вері полайт - тобто дуже ввічливо було. В результаті я взнав все, що необхідно про сам аеропорт, всі входи та виходи і мав інфо що Діма приземлився... Нажаль перерва між літаками була лише кілька годин і я не зміг показати Дімі Торонто, але це не проблема у майбутньому. Лише пару фотографій з
Pearson Airport
.
У вівторок почалася англійська. Можливо піду на навищий рівень, який пропонують на халяву. Кажуть, що потягну :). Почав шукати роботу. Будуть результати - напишу.
В четвер, тобто сьогодні, сходили на CN Tower. Красота!!! Це не опишеш, краще раз відчути, ніж 100 раз розказати. Фотки з
CN Tower
. Є і відео. Коли буде хоча б 5 коментів з бажанням їх побачити, то перекодую пару :).
П.С. У вівторок постригся, супер і ціна така ж - 15 рубліків (але не українських, а канадських :) ).

2 коментарі:

Анонім сказав...

??? ???? ?????? ??????? ?? ?????????. ? ? ??? ???? ????? :)

Volodia Krupach сказав...

И плевал я с Эйфилевой башни на головы беспечных парижан :-)
Якщо мені дадуть візу то із середини вересня буду 10 днів в Ванкувері. В мене літак через Амстердам.
Кажуть Ванкувер бізнес столиця та місто мільйонерів - то ж до вересня ти вже мабуть будеш у Ванкувері :-).
Успіхів у пошуках роботи :-)!!!