понеділок, серпня 06, 2007

Ванкувер - життя продовжується...

Нікому не цікаво слухати про чужі проблеми... У кожного вистарчає своїх. Тому писатиму не про свої проблеми, а про те, як це я їх вирішую...
Закінчилася епопея з квартирою. В 9 годині вечора 31 липня я мав дозвіл на проживання ;) з певними умовами: квартира винаймається на пів року мінімум і проплатити треба за 2 місяці наперед... Вибору не було, так як час в готелі закінчувався за 15 год. Квартира, по українських мірках, дво-кімнатна. Подібна квартира на 1му поверсі є в неті, там і будинок видно. Але зекономити не вийшло так як не відомо чи здається...з 1го чи з 15 числа. В резутьтаті я живу на 3му поверсі у згаданому будинку: площа 60-70м2; $780/month + electricity(~20-30$). Пуста хата. Крім того, що на малюнках нічого немає... треба купляти пошвидше. Покищо не ставлю інтернет (30$/month), бо є халява - хтось не запаролив свою мережу... За 3 місяці буду шукати можливо дешевший варіянт (800--->650), але це важкувато. Є можливість підселити собі ковокера з філіпін на 1-2 місяці... думаю, чи вартує ;).
Робота. Фірма маленька, але всі навкруги аналітики, причому вже бачу - дуже сильні. За два дні я просто , як кажуть, ходжу з широко відкритими очима...ДУЖЕ ЦІКАВО і ДУЖЕ ВАЖКО: мова - но коммент, про знання прогресу (то я на цьому програмував останні 5 років), які зовсім ніякі теж мовчу... але МУШУ витягнути.
Відпочинок. Кризис пройшов (надіюся)... За вихідні був на двох подіях разом з Дімою Дещенком - 15 км пішки по північному Ванкувері + фінал чемпіонату світу з феєрверків у центрі міста. Навіть не знаю, як описати... Рот не закривався від подиву, що людина може придумати. Друга подія - гей парад в Ванкувері :). Набагато прикольніше, ніж в Торонто. Теж мирно і весело. Правда цього разу бачив все близенько, так як місця у Ванкувері багато :). Ніц вже не здивувавло :). Фотки будуть, коли Діма запише диск :). Перший раз поплавав в океані: вода холодна та менш солена, ніж в Турції. Знову таки, перший раз побачив сову та єнота в парку... Простому парку в центрі міста. Просто їх тут не рухають вже ен поколінь людей, і тому інстинкт втікати від людей в тварин просто відсутній...
Харчування та побут. Я зауважив, що займаюся чимось більше, ніж ходжу на роботу і басейн!!! За останні роки, нажаль, був такий стиль життя... а зараз по магазинах ходити теба, взнавати які продукти/njdfhb добрі, де, що і по чому :). Цікаво та накладно але, водночас, я радуюся як дитина від будь якої єрунди. Почав варити істи... після перерви в 10-12 років (в Чехії варив сам). Без сумніву, так як готує моя мама, мені ще вчитися та вчитися але не дарма я хотів бути кухарем в дитинстві. ВАВ! Як смачно я готую, по зрівнянню з кафешками в центрі :). Сьогодні зварив зупу з шампіньйонів та з горошком та морквою, запік собі свинину в овочах, рис... Як смачно вийшло!!! І хто сказав, що продукти тут неякісні.. в багатьох канадійців руки криві до варіння або не готують дома - то можливо так і є, але я ще не зауважив такого.
П.С. Так готує моя мама :)
П.С.П.С. Перший раз за життя знаходжуся в 4ох стінах сам... відчуття жахливе було перший день... поплакав і перейшло. Це мало колись статися... Добре, що є інтернет та скайп... інакще б було ще важче... але ВАЖКО це не є ПОГАНО. Думаю, що варто все це перейти, щоб добитися можливості жити в найкращомі місці на Землі. Принаймні спробувати. Бо на халяву ніц не буває і тут також всі пашуть. Точнішк е дуже оргінізовано працюють і виходить все ефективно. Цікаво чи мені це буде до душі, чи переможе бажання вернутися... побачимо.

3 коментарі:

Unknown сказав...

Ендрю, ти просто молодець!
Я за тебе дуже рада.
Філіпінця на пару місяців можеш взяти. по-перше, зекономиш на орендій платі, по-друге, буде не так сумно і англійську підтягнеш.

Так виглядає, ніби в канаді постійні гей-паради. Ти там неповних три місяці, а вже два гей-паради було :)

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій!

Після того як ти взяв участь у двох мальчуковскіх парадах можна сміло підселяти філіпінця ковокера. Або краще чорненьку канадійку. Таку дику бестію котра в ліжку як мавпочка, але тобі видніше :-)!
А ти мастєр куховарства - не пропадеш :-).
Успіхів в роботі!

Анонім сказав...

Андрію!
Нафіга тобі якісь папуаси в хаті? Тим більше в аплікації до хати чітко написано: "No Pets Permitted". Це тільки перший час здається, що ліпше буде коли ще хтось буде волочитися по хаті, а потім тих тараканів не виведеш. На рахунок ціни не переживай! Скоро бабло потече рікою, тоді і знадобиться порожня кімнатка (тіпа сейфу)...
На гей паради більше не ходи, бо ми тебя теряем.
Тримайся,
Андрій Глуховецький.