суботу, серпня 18, 2007

Звіт за тиждень .

Тиждень пролетів, як один день... Трохи легше, так як поступово входжу в роботу, але сплю все одно по 6 год і , як результат, дуже замучений... В дома все спокійно, все чисто і красіва навкруги... причина проста: нікого, крім мене, в апартменті немає і тому ніхто не смітить і не злить мене :). Скажу чесно - мені починає подобатися тут і поплакатися не тягне більше :)... Отримав перший чек, відкрили мені кредитну карточку без будь якої мінімальної суми на депозиті (500$). Сказали, що я їм сподобався візуально після отримання чеку :)... Хотів цього тижня поміняти водійські права, але не вийшло... сказали що все треба спочатку проходити... ще буду виясняти, бо жаль затраченого часу та грошей в Торонто на цю справу.
Цього тижня Ігорчик Новосад поставив інтернет моїм рідним. СЕНКС ЙОМУ ЗА ЦЕ ДУЖЕ ВЕЛИКИЙ!!!! Так що балакав зі Львовом майже весь вільний час. Збираюся купити фотоапарат, щоб можна було фотографувати мої пригоди ... от і більше новин немає :(...

Я виставив підбірку фотографій за перші дні у Брітіш Каламбія, яку обіцяв виставити при нагоді...


P.S. Зауважив за собою схильність ходити по магазинах... просто так, без наперед спланованої цілі щось купити. Як я напевно згадував, живу я у містечку під назвою Барнабі (типу Брюховичі щодо Львова). В моєму мікрорайоні Метротоун - назва великого торгового центру - 470 магазинів з них 6 супермаркетів маштабу ВАМів у Львові. Кожен раз коли вертаюся з роботи то годинку-дві просто дивлюся що де є... Сьогодні просто йшов у торговий центр, так як там є відділ для перереєстрації та здачі водійських прав (логіка розташування драйвер центру в торговому центрі проста - там багато людей проводить багато часу, так чому б не дати держ. установу там, де людям буде зручно і швидко до неї добратися та інші справи повирішувати). Після того, як мені відмовили в перереєїстрації (див. вище), я пішов заспокоюватися по магазинчиках...
Попав на розпродаж красовок Adidas та Wilson. В середньому 30-35$. Нажаль були 42,45 розміри. Те, що було 43, мені не подобалося по вигляду.... Далі були магазини, де продають Ecco та окуляри Silhouette. В екко пристала дівчина-продавець... ніц не зрозумів спочатку, що вона говорить. Я щось пробекав по англійськи - типу ніх фернштейн :) і вона помаліше почала говорити... сказала зразу видно, що я з Європи - вона це по взутті побачила - то європейські моделі... Я так поміряв пар 5 взуття американські моделі :) - воно мені дійсно подобається... але сказав що не планував сьогодні ніц купляти. Мені відповіли - но проблем - коли буде бажання приходи :) і дали візитку. Лишилося якось бажання викликати у собі... але важко, так як екко тут $170+... потім зайшов в оптику. І знову, дівчина-продавець зразу сказала - вав, бачу у Вас класична модель Silhouette. Тому думаю інші окуляри вас не цікавлять. У нас є Silhouette на особливі оказіїї... я сказав що я пацан з Європи і просто дивлюся що і по чому:).. Правду казав мій кум Андрій Глуховецький, що це дорога штука в Канаді. Мої тут коштують 429$, а на особливі оказії - 529-600$... Так що дякую Андрієві та Світлані, що все зробили для того, щоб я купив саме silhouette 2 роки тому: пояснили наскільки то є практична та зручна річ і дали знижки при покупці. Лінзи до окулярів то окрема розмова :):):) - вони теж просто супер! При моїй не акуратності до таких реей, вони навіть не поцарапалися за ці 2 роки... THANKS!!! Воно так дійсно і є. Не представлю себе без цих окулярів тепер. Лінзи до окулярів то окрема розмова :):):) - вони теж просто супер! При моїй не акуратності до таких реей, вони навіть не поцарапалися за ці 2 роки... THANKS!!!
Потім я пішов за сіллю в супермаркет, і знову ледве дотягнув рюкзак додому... Напевно в них тут всетаки все наколото... рука тягнеться і тягнеться... жах. Кум Юрко казав, що то від нервів я так хочу їсти... можливо так воно і є. За пів року вже ніц мене не хвилюватиме і не переживатиму сильно за все... тоді і буду менше їсти.... :):):). Але надіюся мiй ліміт - 80-85 кг я ще не перебрав (на фотографіях такий худенький :)). Куплю при нагоді вагу...

1 коментар:

vovsad сказав...

Я знав шо там гарненьнко але твої знимки таки вразили, там дійсно дуже гарно... як купиш яхту - дай знати.. :)