неділю, серпня 12, 2007

First 10 days with new life style...

Коли народжується дитина, вона взнає світ зa допомогою батьків: вони їй поступово протягом перших 16 років кажуть що добре, а що погане, вчать пристосовуватися до зовнішнього світу, пропагують набір правил співіснування з іншими людьми... одним словом - вчать жити. Це є мій спрощений варант трактування поняттня виховання і випуску в світ дитини... 10 останніх днів, проведених тут на Ванкуверщині, пролетіло для мене як один, я вчився жити. Це був свого роду швидкий метод пристосування до суспільства, що є навкруги з купою стресів/помилок/маленьких перемог та поразок... Вселившись в квартиру повністю пусту, я змушений був за лічені дні облаштуватися. Без сумніву, що можна було на все це не звертати уваги, і жити як бомж.... але, як кажуть, впасти завжди легко, а от поставити собі планку і втриматися на вехру - то для цього треба зусиля, везіння, і т.д. Скажу зразу. МЕНІ ПОЩАСТИЛО! Дякуючи жіночці, менеджеру цього будинку, я безболісно вирішив майже всі побутові питання за 2 дні і більшість речей отримав безкоштовно. З'економив деcь 500-800 дойлярів. Додатково, цілий тиждень вештався по супермаркетах, як зомбі... так як спав в середньому 5-6 год в день (вночі вчився), вивчаючи та скуповуючи продукти та різні дрібниці до дому... наприклад, проста швабра тут в супермаркеті коштує 14 дойлярів, а я знайшов за 2 у китайському магазині. І так по кожній дрібниці - шукаєш де дешевше, але при цьому не гірщої якості... одним словом освоєння ринку. Цікаво. Як казав мій кум Тарасик, сприймай це все як велику пригоду і все буде ОК. Я так і стараюся... Я знову повертаюся до мрії дитинства - бути кухарем. Треба щось з тим робити, так як той кухар так смачно готує, що я весь час пережираюся... Дорога кума Іринка засипала мене рецептами різних страв, так що я маю чим зайнятися коли є вільний час. Вчора перемив, продизенфікував всю хату, хоча і так все було чисто... але що зробиш, що я такий бризгливий (я знаю лише одного Юру Гарбузюка, який мене переплюнув в понятях еталон чистоти :)). Отже - замучений, але задоволений собою, я збираюся продовжити наступний тиждень в праці та відпочинку... Я зняв свій апартамент веб камерою. Довго думав, чи виставляти відео на всезагальний огляд та закулісне обговорення :), і вирішив все-таки дати вам можливість подивитися на мій побут. Як каже Ющенко, мені не має чого приховувати... і в моєму варіанті це дійсно правда :). Краще один раз побачити, ніж 100 разів почути. Сорі, але зауважив, що відео в дзеркальному вигляді (права ліва сторона переплутані... але думаю це не проблема)

3 коментарі:

Volodia Krupach сказав...

Привіт!
Радий що в тебе все ок :-)!

Насторожує що ти замучений та задоволений собою :-).

Квартирка також нічо. Тепер лишень залишилось знайти дівчину котра буде помагати готувати та замучувати тебе. Як на мене самому готувати прикольно перший тиждень, а потім - яйця з ковбасою. Можливо там є українки, але чорні - з першої хвилі еміграції :-).
Успіхів!!!

Vovan сказав...

Розкішні апартаменти і головне що нахаляву (майже)... Живи і радій.Good luck!

Анонім сказав...

Добре що меблі нахаляву, ато при можливому переїзді на нову квартиру довелося б наймати ще машину на їх перевозку :)
А квартирка немала. Бери до себе ще трьох українців (посели в ті комірки що ти туфлі ставиш), ото всі 780 і відіб'єш :))