середу, серпня 01, 2007

Шок у Ванкувері...

Ванкувері - найкраще місто на землі, яке я бачив. В суботу/неділю катався по околицях: То турція\словакія\карпати\крим\польща в одному місці по краєвидах...фотки при нагоді виставлю. Але покищо дивитися на це все можна, а от рухати... грошеняток не хватить... так що почуття різні... Сорі, що не писав довго... Зараз в мене такий стан, що вити хочеться.. :). Дійсно закінчилися канікули, почалася іміграція.... Важко, просто жах. Деталей писати не маю часу, але щоб було зрозуміло - пишу правду - позавчора був стан, що пів години просто сидів і плакав... :(. Трохи попустило... Я в принципі сильна людина (я так думаю) і це все переживу, але крім того я ще дуже вразливий і думки для чого то мені все було починати в 35 років самому просто виїдали мій мозок... три дні щукав хату для життя і не знайшов нічого... а в готелі місяць пожити - 3000$ мінімум... мовчу, що я їм ці три дні... і скільки сплю... барбовал(заспокійливі) - найходове зараз в мому меню. Дякую Дімі Дещенко, який тут зараз є і мені помагає морально вижити і шукати апартмент. Ми з ним пів району перейшли від хати до хати, щоб знайти апартмент. Знайшли, але на даний момент не маю підтвердження, що мене туди беруть: перевіряють хто такий і чим дихаю. Так що стан напів критичний...

Перший робочий день. Важко, бо все нове, але думаю витягну... якщо не виходитиму в нет тиждень, значить переселився в апартмент без інтернету... 1-2 тижні і поставлю.. все.

1 коментар:

Анонім сказав...

Андрюха!
В перші вихідні купи фляшку і напийся! Депресняк пройде і почнеться отходняк... Вже кілька днів пройде. На рахунок красоти - шо один человек построил, другой завсегда поломать сможет. І на кінець, шкода, що ти не був пластуном. Виживання в лісі - це клас, а економія 3000 в місяць - просто супер!!!
Тримайся!
Андрій Глуховецький.