середу, травня 09, 2007

День #5, як я в Торонто починаю нову жизнь!

Вчора відкрив рахунок у банку, а сьогодні вже гроші ходив знімати... то окрема історія. тут біля дому є банкомат внизу біля церкви. то я сміливо пішов туди... проблема виявилася несподіваною: двері до банкомату були закриті. Я подумав, що вхід до банкомату через церкву, але то якось не логічно... 10хвилин тинявся навкруги поки хтось проходив біля церкви... я напрягся як попитати по англійски, але назустріч мені сказали - добридень! ну я і по рідній канадскій украінській мові вияснював про банкомат. Жіночка здивовано сказала, що не знала що тут є банкомат... одним словом - наступні 5 хв я обходив все ще раз і вернувся до дому. Дома родина посміялася, і як у мультику про єнота - іди і посміхнися в озеро і все буде ОК - сказали, там на стінці є холдер, де необхідно провести карточкою і двері відкриются :). Я не полінувався і пішов знову до банкомату...

ДВЕРІ ВІДКРИЛИСЯ!!!

Перед тим як іти до банкомату, я консультувався з Любою (Олі та Ірини двоюрідна сестра), яка все знає про банки та гроші в них :). Добре, що вона мене попередила про можливі проблеми... ну в мене проблеми і виникли :). Запхав картку, почав вводити код, (хто не знає мій код - можна користуватуся - ХХХХ :)) , і не можу ввести 2гу цифру... камера мене бистрєнько зфотографувала, запиталося чи мені треба час подумати, а потім почало все пищати... ну думаю - приїхав - закрило мене в будці з банкоматом, каркочку зїло, документів ніяких немаю... напевно їде міліція... :). Зауважив, що мені не сташно, а навпаки смішно.. - це вже клімат так напевно впливає ... ну за пару секунд я старався відмінити всі трансакціі, і в один момент картка виплюнулася... думаю треба спробувати ван море тайм :).
Так і зробив, знову не вводиться 2га цифра, то я як на пяніно зробив - меццо форте - сильно натиснув на коротко кнопку. все спрацювало - не даром на пяніно 7 років ходив - дякую татові і мамі :). так і зняв перші 50 дойлярів з банкомату.


тепер мені треба покласти їх назад - треба в найкоротший термін 3 транзакціі зробити, щоб мати виписку з банку. а потім з тою випискою мозна швидше почати процес отримання медичного страхування.
процес наступний: піти в банкомат, взяти конверт та підписати, ВКЛАСТИ ТУДИ суму, яку плануєш поставити в банк,набрати на терміналі що ти ставиш гроші і просто по сигналу кинути конверт в банкомат... потім раз в день працівник відкриває банкомат і підтверджує твоі надходєння... завтра пробуватиму...

п.с. пів дня вибирав собі компутер... мучив Тарасика та Ігорчика. СЕНКС ВАМ ЗА ДОПОМОГУ. вибрав

http://www.vistek.ca/details/details.aspx?t=specs&WebCode=228904&CategoryID=Computers


+ ходили гуляти в парк біля дому... дивився я навкруги і просто прикол дивитися як за собаками власники прибирають як ті пос..ть :). Зразу перед очами Ларік... не знаю xто б за ним прибирав... з жахом представити собі ситуацію коли у песика понос... і що тоді :)....

7 коментарів:

Andriy Hlukhovetskyy сказав...

Андрійко!
Міняй район, бо за місяць забудеш англійську, і будеш говорити при знайомстві:
"Ти ба яке дивне ім"я John!!!"
Бувай!

Анонім сказав...

Привіт!
Ти сьогодні бери в банкомат канапки і термос з чаєм (може прийдеться довго міліцію чекати).
Ти огляди читав про цей ноутбук (в Соні проблеми з батареями - дуже гріються, загораються).
Ти собі тоже собачку заведи - будеш справжнім канадійцем :).

Unknown сказав...

Вітаю з переходом на кирилицю.
Від можливості покласти гроші на рахунок через банкомат - я в шоці. Класно!

BomWat сказав...

За СЕНКС тобы дякую - а ти Юра провокатор!

Анонім сказав...

Андрій, вибухаючий комп'ютер SONY на Україні - це одне, а вибухаючий комп'ютер SONY в Канаді це зоооовсім інше, відчуй різницю і уяви вигоду від вибуху. Моя порада купуй тількі ті моделі які мають найбільшу ймовірність вибуху.

p.s. Список моделей уточни у Юри ;-)

Ігор Новосад.

Анонім сказав...

Тарас! Я не провокатор, треба просто знайомитись не тільки з рекламою, але і з статистикою сервісу. Недавно Соні відкликала понад 100,000 ноутбуків із-за проблеми з батареями. А Андрію я дружньо порадив спочатку прочитати відгуки про цю модель, чи не було з нею проблем і поділився інформацією, вибір все одно він буде робити сам. Списка в мене немає (зі мною ніхто і не радився).
Якщо вас це заділо - то сорі, я не хотів :).
Ще у Вови був ноутбук Соні, який теж дуже грівся.

Анонім сказав...

Ось почитайте про батареї Соні:
Согласно официальному заявлению Sony, причиной дефектов оказались частицы никеля, попавшие в зазор на корпусе батареи, который расположен в месте соединения катода с прокладкой. При этом вероятность возгорания зависит от конфигурации ноутбука.
http://www.korrespondent.net/main/168076
http://www.korrespondent.net/main/168448
http://www.korrespondent.net/main/169081
І ще не радив би Андрієві ризикувати здоров'ям, на цьому не заробиш (тим більше страховки ще немає) ;)