четвер, травня 24, 2007

Перший сімплє шопінг.

День сьогодні пройшов швидко: англійська та шопінг. На англійській теми були, як завжди, дурнуваті, але я вже привик. Правда, не стримався і запитав викладачку що то за підбір статей такий. Сказали наступне: так - повна фігня, але тут є купа ідіом (то набір англійських слів, які в сукупності означають зовсім інше, ніж дослівний переклад кожного окремо) та стилістика мови з життя :)...
Після англійської мав можливість та потребу піти в продуктовий магазин. ЯК МЕНІ НЕ ХВАТАЛО КУМА ЮРКА!!! Він знає все про товари, їх якість та ціну. Коли ми разом жили у Празі, я просто завжди халявив :0)... А в продуктовому супермаркеті - жах, вибір великий , як і в нас в МЕТРО, але перелік фірм виробників мені зовсім не відомий...крім КОКАКОЛА, ХЕЛМАНС, ЛІПТОН ну і пару інших. Так як я не знаю упаковок з їди, яку я їм дома (бо в холодильнику все вже розпаковано), то почав вибирати по етикетках. Ні на одній не пише абріавіатури типу Е999, але я не думаю що тут не має вредних домішок. Навіть КОКАКОЛА не пише... Вибрав трохи. Список не писатиму :). З жахом зауважив, що в Україні я на ціну ніколи не дивився (зажрано все таки я жив в Украіні :)). Тут прийдеться :). І не тільки продукти купляти, а багато всього іншого в житті попробувати :)....
Рецепт , як заробити швидке запалення легенів: Походити по Торонто в 35 градусів цельсія з сумками, добре спотіти і піти покататрися в метро :). Вітри не до оповідання. Я біля стін ходив, де не було вітру відносно. Люди дивилтися страннуватєнько на мене... Не памятаю, чи писав про метро, які я бачив за життя:
1) Прага - чисте та красиве;
2) Київ - не чисте, але дуже красиве та громадне;
3) Москва - не чисте, але дуже красиве та громадне;
4) Торонто - дуже чисте та жадного мистецтва;
Яке з них є найкраще, то питання субєктивне.
про залізницю - Українська залізниця в плані вокзалів - зе бест.
П.С. О , згадав, я потім пішов купляти зошити на англійську. Як я сі навчив, зошит - то ноутбук або копібук. Зайшов до китайского магазину - питаются, як магу і дають мені лотерейку. Я повторив ще раз - не дойшло; кажу - пайпер фор раітінг фор стьюдент; принесли бланк для заповнення лотерейки... подивився навкуги, не побачив зашити, вийшов.... депресняк... страшно в інші магазини йти :), але побачив далі КАНЦТОВАРИ. Супер! Запитався при вході де зошити - сказали, до мене повернулася впевненість, що енгліш окей :). Там все і купив. Правда довго думав, як сказати зашит в кліточку.. так і не придумав. просто, як мавпа, показував... :)

1 коментар:

Анонім сказав...

Дякую за комплімент, але думаю я би там так само розгубився. Вони напевно замість Е999 пишуть назву тої хімії (Е - це здається європейський стандарт). З китайцем в тебе вийшло "твоя моя нє понімаєт". (Пам'ятаю як я купляв одяг у в'єтнамця в Празі - аналогічна ситуація, говорили по-чеськи, про плаття і дезодорант я взагалі мовчу :))).
P.S. Вітаю з початком самостійного життя :)