вівторок, травня 15, 2007

Тяжко бути системним адміністратором :).

Сьогодні у нас дощ... От і подумав я: чи не поставити мені роутер, поки компутера не купив.... І так пів дня пролетіло... тут умєльци під'єднали модем по USB і по Ethernet одночасно, при настійливому проханню виробників використовивати лише ОДИН спосіб. Я, як продвинутий юзер :), прочитав мануал по інсталяції роутера і все зробив як книжка пише. Результат був передбачуваний - ніц не працює... Подзвонив в суппорт сервіс - до кума Тарасика в Україну - і мучив його так годинки дві: до чого тєхніка дійшла - він з Кієва до Торонта під'єднався і старався мені помогти по віддаленому доступу - xто не знає шо то таке - то просто він мишкою по моєму компутеру бігав, а я дувувся шо сі то робе...:) ну в 1 год ночі по Києву в мене совість заїла і я його відпустив спати... а сам дивуюся, як то Plug&Play течнологія працює...ще 2 год я тупо включав/виключав техніку у різних комбінаціях, переставляв драйвери,перевіряв усі конфігурації, з жачом думаючи який я программер, коли елементарну річ не можу під'єднати... Канада по мені плаче :). Вже сильно розстроївся, як все вийшло... саме смішне, не знаю у чому проблема була... робив раз 10 по інструкціі +- мої advanced ideas :), а на 11 по інструкції все пошло...напевно перед тим one of brilliant idea щось та й пофіксала :). як каже програмістська мудрість - раз працює, то не рухай :). Так і роблю :).

МОРАЛь: Ставте програми на компутер самі, бо інакше не зрозуміло що стоїть і як. Одне криве двіженіє, і купа проблем які трудно вирахувати :)

P.S. Tarasyk, THANKS A LOT!!!! KISS AND LOVE FOR YOU!!!!

P.S.P.S.
Modem Motorola SURFboard 5100
Wireless Router

8 коментарів:

Анонім сказав...

А ще подякуй Білу Гейтсу за його "чудові" операційні системи.
Надіюсь на ноутбук вони тобі самі операційку поставлять :).

BomWat сказав...

Ну для чого ж Білу дякувати, достатньо і мені :) Хоча не знаю за що мені Андрію дякувати - все сам зробив :) То добре що все вийшло - чекаємо наступного понеділка щоб побачити твою котячу морду :)

Volodia Krupach сказав...

Супер! Тепер із новим ноутбуком ти зможеш програмувати в садочку біля хати. Або спокійно закритись в туалеті і почитати пошту. Або не тільки пошту і не тільки почитати :-). Мабуть дуже зручно. У Львові вже мали запустити 3G зв'язок. Мабуть підключусь і також буду читати пошту в туалеті :-).

Анонім сказав...

Співчуваю твоїм спробам бути системним адміністратором. Є одне питання: Чому це ти далі рекламуєш "Софт-серв" у втому теперішньому місті роботи?? :-)...Сергій

Анонім сказав...

Тарас як завжди неуважно читає, а потім коментує мої пости (не рівно дихає до мене :)). Дякувати в переносному сенсі - слово "чудові" взято в лапки. Тарас, якщо ти створиш компанію, яка буде писати такі ж глючні операційки - то ми і тобі будемо дякувати. :) Чекай ще Андрій купить ноутбук :) - починай вже відсипатися на вихідні :).

BomWat сказав...

Юра, я вирышиа ще раз нерывно дихнути до тебе :)
В лапках було слово "чудові" а не "дякувати" - так що я правильно коментую :)

П.С. Юра, я сподіваюсь ми жартуємо і ти всерйоз моє графоманства не сприймаєш :)

BomWat сказав...

ППС. Граматичні помилки прохання не коментувати :)Пишу з телефону...

Анонім сказав...

Тарас, дихай на здоров'я :). Звичайно ж не всерйоз, але я не можу мовчати коли мене невірно розуміють (не будемо вдаватися в правила української граматики). Є пропозиція, щоб ми не перетворили блог Андрія на чат, чи переписку між собою, - не коментувати чужі коментарі (ну хіба в разі крайньої необхідності, якщо комусь захочеться нерівно подихати в чиюсь сторону :)).
П.С. Андрій, передавай вітання Олі з Днем народження і побажай щоб в неї всі проблеми віришилися добре і якнайшвидше.
П.П.С. Андрій напевно напився, що по клавіатурі не може попасти :))