пʼятницю, травня 18, 2007

Англійські курси. Здача вступних екзаменів.

Спочатку я думав трохи прибрехати і трохи написати собі вищі оцінки по екзаменах/тестах і т.д., ніж я мав насправді. Але думаю, що є люди, яким потрібна правдива інформація. І тому я буду писати так як все є. Люди, які мене знають та люблять, не потребують доказів того, що я є найкращий в багатьох речах :); хто мене не знає - тим все одно. Люди, які злорадно обсуджуватимуть мої невдачі (а помилок буде багато: не помиляється той, хто ніц не робить), мене не цікавлять :) і то їх проблема, коли вони раді з цього.
Отже, як відомо :), для іміграціі необхідно здати екзамен IELTS. Я його здавав 2 роки тому (5 січня 2005 р) у Києві, де отримав такі бали:
5.5-Лісенінг(Слухання); 5.5-Рідінг(Читання); 6-Райтінг(Писання); 5-Спікінг(Говоріння); шкала оцінювання 0-9. Делально про тест IELTS.
Посольство оцінює результати по своій шкалі. 5-6.9 балів --> 2 пункти в іміграційному процесі; 7-9 --> 4. В мене було 2+2+2+2=8.

Пройшло 2 роки і я зібрався здати тут, в Тоpонто, теж екзамен з англійської. Він потрібний для того, щоб попасти на курси англійської. Доречі, курси для імігрантів - безкоштовні. День перед тим я вирішив поїхати подивитися де знаходиться центр допомоги імігрантам, де буде проводитися тест. Знайшов адресу по гугл мапс (програма така), і поїхав на автобусі/метро до цілі :). Майже не заблудився, так як були добрі люди, які правильно направили... Бо, вийшовши з метро, попав у downtown(центр міста) - де самі небоскрьоби (не знаю як по українськи :)). Враження якесь гнітюче в хорошому розуміння слова: все велике і тисне на тебе зверху, а вулиці здаються дуже вузькими...не видів такого ніколи... ВАВ одним словом :) і фото цього відчуття не передає. На вихідних може поїду пофоткати центр і у Юрка не буде підстав казати, що це велике та чисте село :). Іт іс а біг сіті!!! Відхилився від теми.. Я не розгубився,коли вийшов з метро, бо навкруги були Луї Віттон, Прада, Гуччі, Пєр Карден... одним все знайоме... Правда ЕККО не видно. Так як я забрав сюди усі свої ен пар, то наразі це не критично.

Отже екзамен Canadian Language Benchmarks. Структура така сама, як IELTS. Оцінювання інше i я отримав такі бали:
6-Лісенінг(Слухання); 6-Рідінг(Читання); 7-Райтінг(Писання); 7-Спікінг(Говоріння); шкала оцінювання 1-12.
Canadian Language Benchmarks, див 2-гий рядок: General characteristics of the text CLB 1 - 12


Пункти в різних тестах мають різне значення. Тому я попросив пояснення, бо мені здалося трагічно :). Я попитався у тестера, як мої результати по-зрівнянню з results 2ох річноі давності. Вона сказала, що серйозно покращився спікінг, а решта - просто покращилося в загальному. Тобто був середній рівень - початкова стадія; а зараз - середня майже на переході у вищу.
Висновок: ДЯКУЮ ТАНІ НАЙЧУК, ОЛІ ГРИЩУК (Oli Hryshchuk) ТА СЕРГІЮ ЗУЛКАРНЄЄВУ за те, що навчили простого українського хлопця тої англійської мови :). Не соромно на вулиці пагаваріть... правда, якийсь негр до мене приставав і хотів 2 долари поміняти по одному (тут то монети), то я прикинувся що ніхт фернштейн. Як досвідченого пост совєтського пацана, думаю - навкруги купа магазинів. Чого там не поміняв???... а..., напевно хоче вирвати гаманець, коли витягну... одним словом, не привик я до Канади ще...
Ван мор тайм: На СофтСерві я за останні 2 роки відвідав 3 English курси (один спікінг/грамматика; 2рази відео + спікінг). І результат див вище.:0). Так що моя порада працівникам Серву - не пропускайте нагоди попасти на англійську до наших викладачів - ТHEY ARE THE BEST!!!!.

П.С. Я другий раз набрав цей пост. Перший успішно пропав, після 2ох годин набирання/писання.
П.С.П.С. Сьогодні (18 May) іменини у Ірин!!! Вітаю свою похресницю Іринку Панасюк, куму Іринку Новосад, цьоцю Іру Кіт та хороших дівчат: Ірину Яблонську, Ірину Бідочко та Ірину Турчин. Нехай Ангел-Хоронитель береже Вас від усіх негараздів і помагає Вам у всіх благих починаннях!

2 коментарі:

Анонім сказав...

Waiting for, як каже мій бровзер...
/opuzyr

Yulian Novosyolov сказав...

Небоскрёбы - не хмарочьоси, часом :)?
Привет из Калифорнии! А про таблеточки для улучшения думанья, что вы с Тарасом перед сдачей IELTS 2 года назад приняли, не упомянул :). А ведь помогли, и простуду заодно притупили :).