вівторок, травня 22, 2007

Перший день, який можна назвати робочим :).

Всеволод пише, що класно мені бути безробітним :0). Я і не спорю. Але не у всіх є родина, як в мене, + зловживати її гостинністю теж не пасує, бо маю 2 руки (правда обидві ліві до роботи по хаті, по городу...) та голову (люди кажуть, що розумну:)) … Халява штука підступна i закінчується непередбачено; тому треба завжди бути готовим до роботи :):):). Ну я почав сьогодні з курсів англійської та покупки компутера + traditional thing - studying права :).
Зранку пішов я до Language Instruction Newcomers Canada офісу, який найближче до нас, і записався в групу згідно результатів тесту. В моїй групі 7 людей: українець з польсько-австрійсько-венгерсько-французькими предками, тобто я :); українка просто Марія :0; 2 сербки (Боба а імя другої -це непеводимий діалект і я забув:) ); 1 полька Магда; 1 венесуелець Алехандро; 1 китайка - Ші. Викладачка родом з Росії, але 20 років вже є в Канаді. Якби мені не сказали звідки вона, то я б не догадався... акценту не має. Теми на англійські більш ніж занудні (наприклад, хлопець спасає брата,який вважався безвісти пропавшим) але попадаються і цікаві. Тудей були цікаві статті до психолога, наприклад, a) як не прийняти на роботу працівника, від якого штиняє. І при цьому не порушити законодавство :) або b) Чи нормально, коли до тебе, молодого пацана в барі, де зазвичай ти проводиш вечір, підходить інший пацан і пригощає кавою, ти любязно приймаєш цю каву, а потім тебе запрошують до себе до дому на дрінк і ти йому відмовляєш; c)як правильно купити нашийник для собаки... одним словом я буду таким підготованим до життя в Канаді, що аж страшно.
По курсах я пішош за компутером. По нету знайшов адресу, Іра сказала, яким автобусом заїхати..одним словом, ніц не вказувало на можливі проблеми. Вийшош я на кінцеві, а там - караул, назва вулиці, а номера немає ніде… від будівлі до будівлі так кілометра 2... слово SONY Store не виднілося на горизонті .. Пішов, до одного з будинків і не вгадав. Питаюся де SONY. Ніхто не знає... так хвилин 20 ходив, один будинок по перименту обійшов - там пише "все для городу/саду". Попалася добра цьоця, яка пригадала, що магазин SONY десь за 2 зупинки іншого автобуса. Добре, що я вже не мав часу туди їхати, і пішов, як каже Поплавський, навпростець через магазин "все для городу/саду". І було мені щастя, той незамєтний будинок, який я обійшов по перименту і де написано "все для городу/саду" і виявився афігенним торговим Sherway Gardens центом, де є все. А для городу - то перші крайні магазини у торговому центрі...щоб городніки не таскалися з покупками в середині. Oт так я лапухнувся... а магазин - то інша історія. Магазин супер, так як там є ЕССО! Ну ш SONY :).I have never seen this before...BIG BIG BIG fashion store... SONY...Нажаль, компутера не було в наявності, як і каже сайт, але до кінця тижня обіцяють. Попросили предоплатити 400$. Я і заплатив. Жду тепер дзвінка, коли їхати забирати. Надіюся, що дійсно до кінця тижня буде. Наразі купив Headset SONY. По зрівнянню з Cyber-Acoustics Headset ... Не зрівнюєтся. SONY is a SONY…
Все , йду робити домашні з англійскої та права :).

П.С. Володя, якби у нас був такий Cихів... :). А зал обманчевий. Євроспорт набагато крутіший :).

1 коментар:

Анонім сказав...

Привіт!
Вітаю з початком діяльності, бо халява - це як болото затягує і потім важко і боляче вибиратися :).
Добре, що група з англійської така різноманітна, тобі зараз порібне спілкування з незнайомими людьми.
Тільки щось не зрозумів куди в тебе поділось українське коріння - вже в Канаді обрізали? Чи це там не престижно? :О ;)
Спортзал як для жителів піде :)