середу, травня 23, 2007

Коротка історія сьогоднішнього дня.

Перш за все я є хеппі, що як мінімум 25 людей дивиться мій сайт щоденно :). Бачу що, ще не надоїв :). Відповідаю щодо коріння :) - я ж написав, що я українець. Бути ним престижно в Канаді, бо вважається нація процьовита та розумна. Більше питань не зауважив :). Тепер про тудей. Він в мене виявився повністю англійським: 8.25 - вихід з хати до курсів; ХХХ; 15.00 - повернувся до дому.
ХХХ- то курси, де топ стаття дня - я зустрічалася з пацаном зі школи, а потім він випадково мене зрадив, ми розбіжалися, а потім я все простіла і забрала його назад. За деякий час переїхали в інше місто і далі я не знаю, які у нас відносити. Можливо мені вийти заміж... Якшо бачите дуже логічна тема була.. психолог відповів, що дєвушка повинна розуміти шо пацан світу не бачив і вона повинна його відпустити. :). ... Потім з Роял Банку (найбільший банк) прийшла менеджер і провела 2ох годинний лікбез щодо рахунків/кредитів/можливих кидків ... дуже цікаво - мене аж голова боліла після презентації - як тренінг Шейкера, але ніц не володієш предметною областю, і все мусиш хапати на лєту.

По курсах, ми вирішили піти на ШРЕКА 3. За вхід платиш 14 дойлярів. Фоток немає, бо фотоапарат забув :). А так все як в нас кінопалац - крім: а) все дуже велике - еран в 2 рази більший ніж у кінопалаці; відстань між кріслами велика, для мого росту якраз; б) якість звуку набагато краща; в)18 залів....

Но море інфо фор тудей ;).
П.С. Анегдот з життя: Їду я в автобусі, в англомовному районі і чую українську розмову по мобілці: "Ой, та чого ти не прийшла до нас в неділю? Ми так всі тебе чекали, я, чоловік.. так давно не бачили/не чули.... Жаль, але приходи коли можеш. ти знаєш, ми всі тобі завжди раді..." кладе трубку, і казе подружці: "ти уявляєш та курва завтра до нас прийде"... я чить не розсміявся на весь автобус.... Висновок, не побіть висновок про украінців в Канаді, але майте на увасі, що вас можуть розуміти інші... :)

2 коментарі:

Анонім сказав...

Все нормально. Це тобі попались звичайні "щирі" українці :).

BomWat сказав...

Андрій, не суди людей. Може та пані дійсно курва? :)