неділю, травня 27, 2007

Ось і прийшли вихідні дні.

Після тяжкого робочого тижня, який заключався у навчанні англійської/правил та стресовому спілкуванні з продавцями в супермаркетах :), прийшли вихідні. Результати є оптимістичні - вже вивчив теорію правил and вийшов зі стану сплячки :); та є песимістичні - нажаль компутера як не було, так і немає. Я вже уважно перечитав чеки SONY і там, маленьким шрифтом, написано, що поставка товару по предоплаті - мах 7 днів. Так що до вівторка чекатиму... Але могли б сказати, що буде так і не обіцяти 2-3 дні... одним словом - як і у нас :). Попередньо я проспав пів п'ятниці, коли прийшов з науки: погода заповідалася бурі-грози/сонце і дуже парило, а в результаті я був як зомбі :), а дощ так і не пішов...
В суботу в нас мав бути екшн: Ми йшли на весілля, організоване родиною подружки Іри - сестри Олі :), як у фільмі Кудряшка Сью - нікого не знали :) але мали лучезаріть радість та щастя. Це був єврейський ресторан - ОЛIМПУС. По вигляду/об'єму - як ресторан Eліт над цирком у Львові. Шо сказать. Понятно, хто ходить у єврейські ресторани:). Так як там добра кухня, то гріх було не піти і нам - чистим українцям. Так як для нас все було фор фрі :), то я собі в нічому не відмовляв. Особливо добра була єврейська страва - ікра червона лососєва та запечений вугор (риба). Салати спеціфічні, але їстивні :).
По сусідству було день народження Гєни :)(канєшна всі знають хто такий Гєна.. :) - очень хароший человєк :)), і било очень інтіресно. Все почалося з пісні, де я лише пойняв одне слошо - шалом :). А далі пішло поїхало:). Була стара русская папса, шансон, ну і народні пісні, єврейські, конєшно. Ми собі ніц не смущалися і добре вливалися в колектив :). Танці були запальні, з цікавою солісткою (на одному з фото є в червоному)... Я моментами сидів, і лапав себе на думці, що так би років 5 тому хтось би мені сказав де я буду і що робитиму на вихідні.. розсміявся б. Ну далі була культурна програма - танці дівчаток і одного афроамериканця з ними :). Ну дуже класно той пацан танцював... Що-що, але пластика та почуття ритму в них не забереш.. а між тим, молодий мені весь час наливав і я не міг не відповісти на люб'язність - все пив до дна :). Потім була наша любима пісня: 7 - 40. І ми так танцювали, що нас майже прийняли за своїх, ну як мінімум дивилися в нашу сторону з захопленням :). Достатнйо найївшись/напившись/натанцювавшись, нас відвезли до дому. Я так бачу, що не проти так раз в тиждень по весіллях ходити :) like a masovka :).
Фотки мають дескрипшн, який починається з "2007-05-26 - Wedding Party.
Як видно з контексту, в неділю був тяжкий день :) - голова боліла зранку і напевно не від погоди.. але вижив :). А так як у нас дома свято - МАКСИМКОВІ 8 РОКІВ - то скучати на сьогодні не прийшлось:).

П.С. Загалом, за 3 тижні я зауважив странну тенденцію в нейтів піпл - люди легко і просто обіцяють в гості прийти, але випадково не приходять.. а то твоі проблеми, шо ти готуєшся.... тебе навіть не повідомлять, шо не прийдуть... Це не має відношення до сьогоднішнього дня, але за 3 тижні вже пару днів було перебито "гостями"... З 1 числа буду мати метропас - карточка на метро/автобус - 100$/month. То буду вше кататися по місту більше. Більше і розповім...

5 коментарів:

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій!
І що такого цікавого у солістці :-)?
Не подумай що я загнаний трулоголік, але вроді тобі пора роботу шукати - а то звикнеш до комфортного життя без важких трудобуднів :-)!
Маєш linkedin екаунт (http://www.linkedin.com). Хочу законектитись з тобою :-)!
Будеш машину купляти?

Бай!

Volodia Krupach сказав...

стосовно солістки поняв - просто недодивився - справді цікаво - аж два рази цікаво :-)

Unknown сказав...

Костюми таки пригодились - як не на співбесду, то хоч на весілля ;)

Анонім сказав...

Да уж... :) No comment... (нема слів, публічних :). Скоріше починай шукати роботу, а то ми тебе втратимо :)).

Анонім сказав...

Андрюша, я такого от тебя не ожидал: "цікавою солісткою (на одному з фото є в червоному)." Что за скабрезные намеки в сторону моей двоюродной сестры?!- а мне о тебе говорили как об очень порядочном человеке. Ты меня очень разочаровал....