понеділок, травня 21, 2007

Вікторія День в Канаді :).

Сьогодні вихідний день в Канаді - день народження королеви Англії Вікторії :). Тут то є перший лонг-вікенд (субота+неділя + пятниця/понеділок). Багаті канадійці їдуть десь за місто, а резервують куди їхати вже за місяць до вихідних... Легко бачити, шо я не багатий канадієць, і тому не мав ніяких планів :). Плани мене знайшли самі: до нас в гості мала прийти одна дівчина :) подивитися на нас красівих і перспектівних :). Ми з успіхом її чекали пів дня, а потім вона подзвонила і сказала що сорі... не виходить. Як нам пояснюють тут то ОК. Я в шоці від такого домовляння.. Тому успішно і надалі вчив права :0). А вечером, дєлать було нєчево, і ми пішли в підвал дивитися на його вигляд... Там мав бути тренажерний зал для жильців будинку. Фотки я виставив 2007-05- Park Near Home" , з коментом "LaRoseHouse". Там же є фотки з вчорашньої прогулки по парку біля дому: комент Park Near Home. На рахунок залу - то не є євроспорт, але на халяву... то супер. Ну зе вовсім халява. Жильці в квартплату мають вклучено оплату залу по-замовчуванню :). Зараз тут вечір і все навкруги салютує, як в нас на Сихові на Новий рік :). Так як медичної страховки в мене не має аж до 4 серпня, то мушу себе берегри і ніде не шлятися в людних місцях... Вчора новини прикольні були..у тихому місті Торонто: 1) якісь придурки стрілялися з автоматів патронами що сліди лишают як салют :); 2)забили якогось міліонера, коли той виходив з гаража; 3) згоріло пару будинків, бо якась старша людина щось там замкнула... і все це в одному з елітних районів. Випадково то все було в районі де ми живемо :). А ТАК СПОКІЙНО. Завтра йду до школи і куплятиму компутер, якщо він буде...

2 коментарі:

Volodia Krupach сказав...

Привіт Андрій!
На фоні парку будинки такі як на сихові. Це типу бідний район?
Дуже гарний спортзал - нічим не гірший за євроспорт. При нагоді розкажеш мені про програмку занятть котру ти мені вислав :-).
Гарного дня!

Анонім сказав...

Да уж...
Life is good :-)
Хочу бути "тимчасово безробітним" в Канаді...